سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]
atrbazar
 
عطر ادکلن اوتوپی شماره 1-Eutopie No 1

عطر ادکلن اوتوپی شماره 1 -Eutopie No 1 عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن یوتوپی شماره 1-Eutopie No 1 عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن اوتوپی شماره 1-Eutopie No 1

عطر ادکلن اوتوپی شماره 1-Eutopie No 1،توسط Charles Caruso برای مصرف خانم ها و آقایان در روزهای خنک بهاری با رایحه ای گلی ، مشکی و چوبی خلق شد. رایحه ی غالب، شرقی و گرم شاهبوی و تنباکو که با شیرینی و ملایمت گل های رز و یاس در آمیخته و به حالت پودری مشک می رسد ، حس لذت بخش و فضای دوست داشتنی را برای شما فراهم می کند.

  • رایحه اولیه : گل یاس – گل رز – رازیانه
    رایحه میانی : چوب صندل – سدر – تنباکو – فلفل سیاه
    رایحه پایه : شاهبوی – مشک – وانیل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اوتوپی شماره 1

ادکلن اوتوپی شماره 1

اوتوپی شماره 1

عطر ادکلن یوتوپی نامبر 1

Eutopie No 1


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/27:: 12:7 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها