سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین دانش آن است که هدایتت را تباه کند . [امام علی علیه السلام]
atrbazar
 
عطر ادکلن بولگاری آکوا دیوینا-Bvlgari Acqua Divina

عطر ادکلن  بولگاری آکوا دیوینا -Bvlgari Acqua Divina

عطر ادکلن بولگاری آکوا دیوینا-Bvlgari Acqua Divina عطری است با رایحه خنک. این عطر در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری آکوا دیوینا عطری است زنانه و جدید.

آکوا دیوینا اولین محصول آکواتیک برند بولگاری برای بانوان است. پیش از این محصولات سری آکوا از این برند شامل ادکلن های مردانه می شد که با معرفی دیوینا، این ادکلن زنانه نیز به این سری اضافه شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. این عطر برای روزهای تابستانی و بهاری بسیار مناسب به نظر می‌رسد. روی در بطری Acqua Divina نشان تجاری بولگاری حک شده و خودنمایی می‌کند. بطری Acqua Divina به رنگ سفید است و در نور خورشید درخشش خاصی دارد.

عطر بولگاری آکوا دیوینا-Bvlgari Acqua Divina

عطر بولگاری آکوا دیوینا-Bvlgari Acqua Divina

عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا دارای رایحه ای لذت بخش برای فصول گرم سال با ترکیباتی گلی، آبی است که با رایحه ی شور و شیرین خود یاد آور شوری آب دریاهاست . عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا با الهام از نقاشی ” تولد ونوس ” از بوتیک الی بر پایه ی عطری بسیار روشن و نفسانی عرضه گردید . طرح تبلیغاتی عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا با معرفی چهره ی برتر مد ” ماگدالنا فراکوویاک ” در سه سایز 25 ، 40 و 65 میل و با غلظت ادو تویلت عرضه شد . به‌محض اولین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، نمک و زنجبیل خواهید شد. این ترکیب تند و خنک، حس حضور در سواحل اقیانوسی را برای شما تداعی می‌کند. در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌های میانی از ترکیب گل ماگنولیا و میوه‌ی دوست‌داشتنی به تشکیل‌شده‌اند. احساس طراوت و تازگی از نتایج استشمام بوی این ترکیب به شمار می‌آید. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود نت‌های چوبی، عنبر و عسل جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. با عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا برای اولین بار در یک عطر حس شوری را تجربه خواهید کرد و بخش تعجب آور آن در این است که از این عطر بویی ساطع میگردد که عناصری همچون عسل را به بازی گرفته و در حالی که تعاملی به شیرینی دارد با تعادلی ملایم از شوری به عنوان پس زمینه ، احساسی آبی را در درون خود جای داده است.

 

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری آکوا دیوینا

بولگاری آکوا دیوینا

 

Bvlgari Acqua Divina


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/14:: 5:35 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها