سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیمان در میان مردم، شریفترین وشکیباترین و پرگذشت ترین و خوش خلق ترین کسان اند . [امام علی علیه السلام]
atrbazar
 
عطر ادکلن آرماف فیوچرا-فوتورا لا هوم اینتنس | Armaf Futura La Ho

عطر ادکلن آرماف فیوچرا-فوتورا لا هوم اینتنس-Armaf Futura La Homme Intense

عطر ادکلن آرماف فیوچرا-فوتورا لا هوم اینتنس-Armaf Futura La Homme Intense در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آرماف فوتورا لا هوم اینتنس-Armaf Futura La Homme Intense عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن آرماف فوتورا لا هوم اینتنس-Armaf Futura La Homme Intense

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , هل , سالویا
    رایحه میانی : اسطوخودوس , دارچین , برگ بنفشه
    رایحه پایه : دانه تونکا , روایح چوبی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر آرماف فیوچرا لا هوم اینتنس

ادکلن آرماف فوتورا لا هوم اینتنس

آرماف فیوچرا لا هوم اینتنس

Armaf Futura La Homme Intense


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/3:: 11:24 صبح     |     () نظر
 
برترین عطر و ادکلن زنانه از نظر مشتریان لیلیوم

بهترین و خوشبوترین عطر و ادکلن زنانه از نظر مشتریان لیلیوم

معمولا عطر و ادکلن مصرفی توسط خانمها بیشتر است. هیچکس بوی ناخوش را طاقت نمی‌آورد و تقریباً همه از افراد بدبوی داخل مترو و مکان‌های عمومی فاصله می‌گیرند. خانم‌ها در این زمینه حساس‌ترند و دوست دارند بوی خوش عطر‌شان چنان جذاب باشد که از او بپرسند:«ببخشید خانم، اسم عطر شما چیه؟» به دلیل همین حساسیت، همیشه به دنبال بهترین عطر و ادکلن زنانه هستند.
همانطور که می‌دانیم تنوع عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه از برندهای مشهور و طراحان عطر شناخته شده در دنیا، زیاد است و بر همین اساس برای انتخاب عطر، باید با شناخت و آگاهی وارد فرایند خرید و انتخاب شد تا از میان این همه برند موجود در بازار بتوان بهترین و مناسب‌ترین را برگزید. در این مطلب همراه شما هستیم تا با معرفی بهترین عطر‌های زنانه، شما را در انتخاب عطر مناسب راهنمایی کنیم:

•La Vie Est Belle از برند Lancome
• Black Opium از برند YSL
• Issey Miyake’s L’Eau d’Issey
• Daisy Eau So Fresh از برندMarc Jacobs
• Christian Dior J’adore
• Chloe Nomade
• Viva La Juicy از برند Juicy Couture
• Thierry Mugler’s Angel
• Jimmy Choo Women’s Perfume

عطر زنانه La Vie Est Belle از برند Lancome

عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله-Lancome La Vie Est Belleعطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله-Lancome La Vie Est Belle

بله، زندگی زیباست! این جمله‌ ترجمه‌ی نام این عطر از برند معروف لانکوم است. برند لانکوم عطر La Vie Est Belle را سال 2015 وارد بازار کرده که با رایحه‌ی ظریف خود، یک عطر رمانتیک و بسیار زنانه است و برای یک فضای عاشقانه و صمیمی فوق‌العاده مناسب است. این عطر گرم ترکیبی از رایحه‌های تند و شیرین پرتقال، ترنج، برگ و جوانه‌ی انگور فرنگی، گلابی، گل مریم و یاس است که با رایحه‌ی خامه و فندق تکمیل می‌شود و برای استفاده در طول روز عالی است. طراحی بطری عطر La Vie Est Belle بسیار شیک است و هارمونی رنگ مایع صورتی شفاف داخل بطری با روبان پارچه‌ای، آن را زیباتر کرده است

عطر زنانه Black Opium از برند YSL

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم-Yves Saint Laurent Black opiumعطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم-Yves Saint Laurent Black opium

ایو سن لورن بلک اوپیوم، یکی از بهترین عطر‌های زنانه از برند YSL یا ایو سن لورن است. این عطر گرم و اغواکننده که با رایحه‌ی قهوه، وانیل شیرین، انگور سیاه، گلابی و مرکباتی مثل ماندرین آغاز می‌شود، اعتماد به نفس زیادی به شما می‌دهد. در ادامه نت‌های این عطر، رایحه‌های یاس، چای و شکوفه پرتقال به مشام می‌رسد که با بوی چوب سدر و مشک کامل می‌شود. اگر طرفدار عطر‌های گرم و شیرین هستید، عطر زنانه ایو سن لورن بلک اوپیوم بهترین انتخاب برای روز‌های سرد زمستانی شماست.

عطر زنانه Issey Miyake’s L’Eau d’Issey

عطر ادکلن ایسی میاکه لئو د ایسی پیور-Issey Miyake Lعطر ادکلن ایسی میاکه لئو د ایسی پیور-Issey Miyake L’Eau d’Issey Pure

گرچه برند L’Eau d’Issey در دهه‌ی 90 معرفی شده و مدت زیادی از قدمت آن نمی‌گذرد، اما همیشه ثابت کرده که یکی از بهترین بازیگران صنعت عطرهای زنانه است. شما عاشق عطر ایسی میاکه لئو د ایسه می‌شوید چون 12 ساعت ماندگاری دارد و در طول روز نیازی به تمدید آن پیدا نمی‌کنید. بنابراین برای استفاده‌ی روزانه بسیار مناسب است. این عطری شیرین و خنک، با ترکیبی از رایحه‌های گل رز، پنجه مریم، لاله مردابی و خربزه آغاز می‌شود و با رایحه‌های گل برف، گل میخک صدپر و گل سوسن و گل صدتومانی یا سرده ادامه می‌یابد و با رایحه‌های چوبی شرقی، چوب صندل سفید، مشک و کهربا و سدر کامل می‌شود. بوی خنک عطر ایسی میاکه لئو د ایسه با رایحه‌ی دریایی خود، انرژی بخش و شاداب‌کننده است و آن را در گروه عطر‌های بسیار زنانه و کلاسیک قرار می‌دهد.

عطر زنانه Daisy Eau So Fresh از برند Marc Jacobs

عطر ادکلن مارک جاکوبز دیسی سو فرش-Marc Jacobs Daisy Eau So Freshعطر ادکلن مارک جاکوبز دیسی سو فرش-Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh

عطر منحصر به فرد مارک جاکوبز دیسی سو فرش، از نظر بسیاری از مردان عطری جذاب است. قبل از این که بوی این عطر نظر شما را به خود جلب کند، شیفته‌ی طراحی و ظاهر جذاب آن می‌شوید. درب بطری عطر، با 6 گل طراحی شده که خبر از حس و حال و رایحه‌ی گل‌های مختلف این عطر می‌دهد. رایحه‌ی شیرین عطر مارک جاکوبز دیسی سو فرش ترکیبی از گل‌ها و میوه‌های بهاری است که احساس شادابی و تازگی با خود به همراه می‌آورد و با ایجاد احساس آرامش، شما را از استرس روزانه دور می‌کند. نت‌های آغازی این عطر ترکیبی از گریپ فروت، رابری، نت‌های سبز و گلابی است که با رایحه گل‌های یاس، رز و بنفشه و لیچی ادامه ‌می‌یابد و با بوی مشک و آلوی برقان کامل می‌شود. این عطر مناسب استفاده‌ی روزانه یا در طول آخر هفته است، اما ماندگاری طولانی ندارد و نیاز به تمدید چند ساعته دارد.

عطر زنانه Christian Dior J’adore

عطر ادکلن جادور -عطر ادکلن دیور جادور-Dior Jعطر ادکلن جادور -عطر ادکلن دیور جادور-Dior J’adore

عطر ادکلن دیور جادور یکی از قدیمی‌ترین عطرهاست که در سال 1999 به بازار عرضه شده و با این حال هنوز هم از یکی بهترین‌هاست. این عطر ملایم و شیرین که در شما احساس منحصر به فرد بودن و جذابیت ایجاد می کند، در کلاس عطرهای شیک لوکس قرار می‌گیرد. طراحی بطری عطر دیور جادور از برند کریستین دیور، یکی از بهترین طراحی‌ها شناخته می‌شود و از آمفورای یونانی الهام گرفته شده است. رایحه‌ی ابتدایی این عطر ترکیبی از ترنج، پرتقال ماندرین، خربزه، هلو، گلابی و گل مگنولیاست و با رایحه‌ی گل‌های یاس، گل برف، ارکیده، محمدی، مریم، بنفشه و آلو ادامه می‌یابد و با رایحه وانیل، توت سیاه، مشک و درخت سدر کامل می‌شود. ترکیب گلی عطر دیور جادور ، احساس آرامش، تعادل درونی و شادی در شما به وحود می‌آورد و ماندگاری بالایی نیز دارد.

عطر زنانه Chloe Nomade

عطر ادکلن کلوهه نومد-Chloe Nomadeعطر ادکلن کلوهه نومد-Chloe Nomade

کلوئه نومد، عطری فوق‌العاده لطیف و بسیار زنانه است که ماندگاری در حدود 8 ساعت دارد و به راحتی در یک روز کاری می‌توانید از آن استفاده کنید، بدون این که نیازی به تمدید داشته باشد. می‌توانید از رایحه‌های متعادل مشک، گلبرگ، شکوفه نارنج، وانیل و پلومرای عطر کلوئه نیو در یک فضای عاشقانه لذت ببرید. طراحی بطری کلوئه نیو هم ظریف، جذاب و شیک است و با ظاهر لوکسی که دارد می‌تواند هدیه خوبی برای همسر شما باشد.

عطر زنانه Viva La Juicy از برند Juicy Couture

عطر ادکلن جویسی کوتور ویوا لا جویسی-Juicy Couture Viva la Juicyعطر ادکلن جویسی کوتور ویوا لا جویسی-Juicy Couture Viva la Juicy

عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی، عطری است خنک و شیرین، که البته ممکن است شیرینی آن برای برخی زیاد از حد باشد. ترکیب میوه‌ای و جذاب این عطر شاداب‌کننده است و برای زنانی که به دورهمی‌های شبانه علاقه دارند، گزینه‌ی خوبی به شمار می‌رود. بوی غالب و اصلی عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی وانیل کرمی، کارامل و بادام سوخته است که با نت اولیه نارنگی و توت وحشی آغاز می‌شود و بارایحه‌ی گل پیچ امین الدوله، یاسمن و یاس و چوب صندل کامل می‌شود. طراحی بطری عطر هم با یک روبان پارچه‌ای بنفش تکمیل می‌شود و ظاهری لوکس و جذاب دارد.

عطر زنانه Thierry Mugler’s Angel

عطر ادکلن تیری موگلر آنجل-ستاره ای-Thierry Mugler Angelعطر ادکلن تیری موگلر آنجل-ستاره ای-Thierry Mugler Angel

عطر انجل از برند تیری موگلر، یکی از جذاب‌ترین عطرهای زنانه است. شما احتمالاً عاشق ماندگاری طولانی و بوی وانیل و خامه‌ای آن می‌شوید و دوست دارید همیشه یکی از آن را در ویترین عطرهای خود داشته باشید.
برند تیری موگلر، سال 1992 معرفی شد و از آن زمان تاکنون یکی از بهترین بازیگران صنعت عطر در دنیا بوده است. ترکیب این عطر از رایحه‌های وانیل، مرکبات تازه، چوب صندل، پچولی، آلو، هلو و خربزه از آن عطری شیرین می‌سازد. بطری ستاره‌ای عطر‌های تیری موگلر، با الهام از ستاره‌های تزئین درخت کریسمس طراحی شده و ظاهری متفاوت و جذاب و لوکس دارد.

ادکلن زنانه Jimmy Choo Women’s Perfume

عطر ادکلن جیمی چو ادو پرفیوم-Jimmy choo EDPعطر ادکلن جیمی چو ادو پرفیوم-Jimmy choo EDP

عطر زنانه جیمی چو توسط طراح معروف عطر، جیمی چو طراحی شده و سال 2011 وارد بازار شده است. چیزی که باعث شده این عطر جذابیت زیادی در میان زنان داشته باشد، عطر و رایحه‌ی منخصر به فرد آن است که مناسب تقریبا همه محیط‌ها و فضا‌هاست. رایحه‌ی این عطر با ترکیبی از نت‌های گرم و میوه‌ای، خاصیت شاداب‌کنندگی دارد و آرامش بخشی قوی است، چون رایحه‌ی نعناع در آن، از نت ابتدایی تا پایانی غالب است. نت آغازی عطر زنانه جیمی چو، با گلابی، نت‌های سبز و نارگی ماندرین آغاز می‌شود و به همراه گل ارکیده ادامه ‌می‌یابد و با بوی تافی و نعناع هندی تکمیل می‌شود. بطری این عطر با شباهت زیادش به میوه‌ی هندوانه، طراحی جالبی دارد.

لینکهای مفید:

بهترین عطر زنانه

برترین عطر زنانه


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/9/27:: 10:51 صبح     |     () نظر
 
معرفی عطر و ادکلن مردانه با پخش بوی عالی

انتخاب عطر مردانه با پخش بوی عالی

«یه عطر مردانه با پخش بوی بالا میخام »

این سوالی هستش که اغلب آقایون از ما میپرسن. پخش بویی عالی مهمترین عامل جذابیت عطر است و شدیدا مورد توجه جنس مخالف قرار میگیرد. نمیدونم برای شما اتفاق افتاده یا نه ولی بعضی وقتها دنبالت تا ته خیابون هستن تا بدونن عطرت چیه یا حتی اتفاق افتاده وقتی تو ماشینم میپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رایحه و کیفیت آن حرف اول را می‌زند و دو گزینه ماندگاری و پخش بو از ملاکهای اصلی انتخاب عطر هستند. برخی افراد تنها معیار کیفیت عطر را ماندگاری بوی آن در نظر می‌گیرند، در حالی که عوامل دیگری نیز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنکه آقایون از نت چرم و تلفیق آن با سایر نت ها لذت میبرند معمولا در یک ادکلن مردانه شاخص اینها دیده میشن برای مثال کرید اونتوس که چرمی و وتیوری است و یا دیور هوم اینتنس که چرمی زنبقی است.

پخش بو یا سیلاج (sillage) در واقع قدرت پراکندگی یک عطر و پر کردن فضای یک اتاق است.

در یک کلام ردپای عطر 

پخش بو یا سیلاج (sillage)

 

در ادامه برخی عطرهای مردانه که پخش بوی عالی دارند را به شما معرفی می‌کنیم. این لیست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تکمیل میشود.

عطر مردانه آمواج اینترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوی عالی

عطر ادکلن آمواج اینترلود مردانه-Amouage Interludeعطر ادکلن آمواج اینترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ یک برند عمانی است که بیشتر در تلاش است عطرهای عربی را با سبک اروپایی ارائه دهد. یکی از خصوصیات عطرهای آن، پخش بوی بالا می‌باشد. در میان عطرهای این برند اینترلود بالاترین پخش بو را دارد. این عطر مردانه در سال 2012 توسط Pierre Negrin  طراحی و به بازار عرضه شده است. آمواژ اینترلود مردانه عطری است گرم، شیرین و در عین حال تلخ و دودی که شروعی قدرتمند و پیچیده از رایحه های تلخ بخور با حسی دودی و رایحه کاملا مشخص فلفل دارد که با گرما و شیرینی قدرتمندی از کهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتی دارچینی، گرم و تلخ و شیرین پیدا میکند که بسیار جذاب و دوست داشتنی است. آمواژ اینترلود مردانه پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد و تنها در فصول سرد سال باید مورد استفاده قرار بگیرد.

عطر مردانه بلک افغان-Black Afgano با پخش بوی عالی

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afganoعطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano

این عطر یکی از شناخته شده ترین عطرها در ایران با پخش بوی بالا است. عود، روایح گیاهان دارویی و صمغها حسی سیاه ، مرموز و مخوف به این عطر میدهد. این عطر در سال 2009 توسط آلساندرو گوالتیری طراحی و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلک افگانو عطری است بسیار سنگین، گرم و تاریک که شروعی قدرتمند از رایحه سبز، نیمه شیرین و تاریک برگ شاهدانه و رایحه چوبها ترکیب با قهوه دارد که حسی سنگین و بسیار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بین رفته و عطر گرمتر میشود و رایحه چوب عود و بخور نیز به ترکیب عطر اضافه میگردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای تلخ و شیرین، گرم، چوبی، عودی و بسیار سنگین میباشد که حسی بسیار شکیل به مصرف کننده انتقال میدهد. ناسوماتو بلک افگانو پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف رسمی در فصلهای پاییز و زمستان میباشد. 

ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوی عالی

?عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus?عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادکلن مردانه کرید اونتوس-Creed Aventus عطری است با رایحه خنک و تلخ. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر کرید اونتوس عطری است مردانه و بسیار جذاب. محبوب‌ترین و پر فروش ترین محصول برند گران قیمت کرید، در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوکس عجیب و غریب اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد. عطر اونتوس مردانه بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعا مورد توجه خانمها قرار میگیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است.

این عطر جدید در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگی امپراطور ناپلئون به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوکس عجیب و غریب درون این شیشه جادویی همگان را به سمت خویش می کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خیره کننده ای را با خود به یدک می کشد .

ادکلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوی بالا

عطر ادکلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Starعطر ادکلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

این عطر مردانه با رایحه شرقی، چوبی، ادویه ای و شیرین است که پخش بو و ماندگاری عالی دارد. این عطر در سال 2013 به بازار عرضه شده است. در این عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ایجاد حس کهربایی مانند شده است.

عطر مردانه جووی پرایوت لیبل- Private Label Jovoy با پخش بوی بالا

عطر ادکلن جووی پرایوت لیبل-Jovoy Paris Private Labelعطر ادکلن جووی پرایوت لیبل-Jovoy Paris Private Label

این عطر رایحه ای بسیار خشک و تیز از چرم و حس کاغذی پاپیروس دارد. این ادکلن مردانه در سال 2011 توسط برند جووی عرضه شده است.جووی پرایوت لیبل عطری است تلخ و رسمی بر پایه رایحه گیاهان معطر و چرم. رایحه ابتدایی عطر با بوی تلخ و گیاهی خس خس و نعنای هندی آغاز میشود که حسی تند و تیز، رسمی و کمی سبز دارند و حضور رایحه مشک و چرم باعث ایجاد تلخی بیشتری در عطر میگردد. با گذر زمان تغییرات کمی صورت گرفته و مشک قویتر و کمی شیرین میشود و همزمان چرم نیز بیشر از ابتدا خودنمایی میکند که تغییرات حاصله باعث ایجاد رایحه ای چوبی، چرمی و کمی شیرین و مُشکی میگردد. جووی پرایوت لیبل پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بسیار خوبی جهت مصرف رسمی در فصول پاییز و زمستان میباشد.

عطر مردانه جووی دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوی بالا

عطر مردانه جووی دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatiqueعطر مردانه جووی دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووی اینسیدنت دیپلماتیک عطری است با کیفیت بر پایه رایحه گیاهان و چوبها. رایحه ابتدایی عطر با بوی تند و تیز و کمی تلخ از ترکیب رایحه نعنای هندی و خس خس آغاز میشود که حس شیرین و نیمه شادابی از مرکبات نیز با آنها ترکیب شده است. با گذر زمان رایحه مرکباتی بسرعت محو شده و رایحه نعنای هندی و خس خس قویتر میگردند که حسی گیاهی و همزمان تلخ و چوبی مانند را بوجود می آورند. جووی اینسیدنت دیپلماتیک پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای مصرف روزانه یا رسمی در فصلهای بهار و پاییز میباشد.

عطر مردانه توباکو وانیل-Tobacco Vanille Tom Ford با پخش بوی عالی

عطر ادکلن تام فورد توباکو وانیل-Tom Ford Tobacco Vanilleعطر ادکلن تام فورد توباکو وانیل-Tom Ford Tobacco Vanille

این ادکلن، یک ادکلن شرقی وانیلی از برند تام فورد است که ترکیبی از رایحه وانیل و تنباکو می‌باشد. همانطور که از اسم آن مشخص است بسیار شیرین بوده و پخش بوی بالایی دارد. این عطر در سال 2007 به بازار عرضه شده و از ادکلن‌های بسیار موفق تام فورد بوده است. در ایران نیز این عطر شناخته شده و طرفداران زیادی دارد.

ادکلن ترنزی اوریون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوی عالی

عطر ادکلن تیزیانا ترنزی اوریون-Tiziana Terenzi Orionعطر ادکلن تیزیانا ترنزی اوریون-Tiziana Terenzi Orion

تیزیانا ترنزی اوریون عطری است عامه پسند و خوشبو که شروعی شیرین و شاداب از رایحه میوه آناناس دارد که حضور رایحه غان و بخور در کنارش حسی تلخ، چوبی و کمی دودی مانند را ایجاد میکنند. با گذر زمان رایحه غان قویتر شده و حس چوبی قویتری را ایجاد میکند که باعث تلخ تر شدن و رسمی تر شدن رایحه میگردد اما همزمان رایحه شیرین و شاداب آناناس این تلخی را بخوبی مهار و کنترل مینماید. تیزیانا ترنزی اورایون پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و به استثنای تابستان در باقی فصول سال بصورت روزانه یا رسمی قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفریکن لدر-Memo African Leather با پخش بوی عالی

عطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leatherعطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leather

 

عطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leather عطری است گرم و تند.این عطر در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leather،با رایحه گرمی که دارد برای روزهای سرد زمستانی گزینه مناسبی می باشد.رایحه اولیه: زعفران، لیمو ترش، گل شمعدانی   رایحه میانی: هل سبز، زیره سبز    رایحه پایه: چرم ، نعنا هندی، عود، وتیور


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/9/27:: 10:50 صبح     |     () نظر
 
تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟ فرق تستر عطر اصلی و تقلبی چیست؟

راهنمای خرید تستر عطر و ادکلن اصل و اورجینال-تفاوت تستر و ادکلن اصلی

تستر عطر یا ادکلن و خرید تستر عطر اورجینال و نحوه تشخیص تستر اصلی از تقلبی از آن دسته موضوعاتی است  که همواره هنگام خرید عطر در مورد آن سوالات زیادی بوده است و خیلی ها در مورد آن اطلاعاتی ندارند و ممکن است در هنگام خرید تستر عطر دچار مشکل شوند و متاسفانه دیده ام که مطالب نادرستی توسط برخی سایتها و برخی افراد غیر متخصص در این مورد نوشته شده که غیر تخصصی و نادرست است. در این مقاله سعی دارم این سوالات را پاسخ دهم:

مشاهده همه تسترها و خرید تستر

ظاهر تستر عطر اصلی چگونه است؟

فرق تستر و ادکلن اصلی جیست؟

قیمت تستر چقدر پایین تر از ادکلن با جعبه اصلی است؟ 

تفاوت تستر عطر و سمپل عطر در چیست؟

تستر عطر بدون جعبه چیست؟ آیا این تسترها اصلی هستند؟ 

اگر به فروشگاه‌های عطر سری بزنید فروشنده‌های عطر ادعا خواهند کرد که تستر عطر هیچ تفاوتی با اصل برند آن ندارد و حتی کسانی که از تسترها استفاده کرده‌اند ادعا می‌کنند دوام آن نسبت به عطرهای معمولی بیشتر است. اما این ادعاها تا چه اندازه درست است؟

این روزها فروش تستر عطر رایج شده و برخی افراد سودجو نیز از بی اطلاعی مشتریان سوء استفاده کرده و ادکلنهای پر شده یا شارژ شده را به قیمتهای گزاف به مشتریان میفروشند. این موضوع در کانالهای تلگرام و پیجهای اینستاگرام بسیار رایج است. استفاده این افراد کاهبردار از بستر این شبکه های اجتماعی به این علت است که معمولا از این طریق قابل پیگیری نیستند.

از این رو تصمیم گرفته ایم که در یک مقاله جامع و مجزا، در مورد تستر عطر اصلی و اورجینال صحبت کنیم و ویژگی های تستر عطر، دلیل ارایه تستر عطر توسط شرکتهای سازنده آن و هر موردی که می تواند در مورد تستر عطر مطرح باشد را با توضیحات جامع شفاف سازی کنیم. همچنین تستر های اصل و تقلبی وجود دارد که با مطالعه این مقاله شما اطلاعات کامل و جامعی در مورد تستر به دست می آورید.

لطفا قبل از مطالعه این مقاله  مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

عطر و ادکلن استوک یا پرشده یا بدون جعبه = عطر و ادکلن فیک و تقلبی

خرید عطر و ادکلن اصل و اورجینال- نحوه تشخیص عطر تقلبی یا فیک از اصلی

آیا عطر دیجی کالا و بامیلو یا سایر مارکت پلیسها همگی اصلیه؟

مشاهده همه تسترها و خرید تستر

تستر عطر چیست؟

شرکت هایی که در صنعت عطر سازی فعالیت می کنند، پس از تولید کردن عطر هنگامی که قصد فروش عمده عطر های خود را دارند به طور معمول به ازای هر 12 عطر (یک جین عطر ) یک تستر عطر و گاها آفر نیز درون کارتن مادر مربوطه قرار می دهند.

معمولا بر روی جعبه و شیشه تستر جمله زیر درشت و خوانا دیده میشود:

Tester-Not for Sale

تا از فروش آن جلوگیری شود؛ تقریبا تمامی تسترها دارای جعبه مقوایی سفید یا جعبه کارتنی قهوه ای رنگ یا سفید رنگ هستند و هیچ تستری بدون جعبه ارایه نمیشود.

شرکت های عطر سازی برای این تستر ها پولی دریافت نکرده و به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار می دهند.  هدف شرکت های تولید کننده از ارائه کردن رایگان تستر آن است که فروشنده عطر  بدون باز کردن جعبه عطر اصلی، به مشتریان خود این امکان را بدهد که عطر را تست کرده و با آسودگی خیال رایحه عطر را استشمام کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید آن نماید.

به طور کلی تسترها برای فروش نیستند ولی امروزه در بسیاری از کشورها به خصوص کشورهای شرق اروپا و خاورمیانه و حتی امریکا به فروش می‌رسند. یکی از دلایل این امر بالارفتن فروش اینترنتی عطر در جهان است.

ترکیب تسترهای عطر یعنی مواد تشکیل دهنده ی  عطر هیچ تفاوتی با ترکیب عطرهای اورجینال ندارد و همه مواردی که در ساخت عطر اورجینال به کار رفته است به طور کامل در ساخت تسترها نیز به کار می‌رود و تنها تفاوت این دو، در شکل رسمی بسته بندی عطر است.

Bvlgari-Man-Tester-100ml

اما به طور کل و زبان ساده تستر عطر به چه معنا می باشد؟

تستر عطر چیست؟

تستر عطر در واقع همان عطر اصلی مربوطه بوده که برای امتحان کردن بوی عطر از سمت شرکت عطر سازی به فروشندگان تحویل داده می شود. ظاهر تستر عطر کاملا مشابه عطر اصلی است. تقریبا تمامی تسترها دارای جعبه مقوایی سفید یا جعبه کارتنی قهوه ای رنگ یا سفید رنگ هستند و هیچ تستری بدون جعبه ارایه نمیشود. معمولا بر روی جعبه و شیشه تستر جمله Not for Sale درج می شود تا از فروش آن جلوگیری شود. برخی تسترها دارای درب و برخی بدون درب هستند. تسترها معمولا فقط در یک سایز تولید میشوند برخلاف عطر اصلی که معمولا در سایزهای مختلف تولید میشود.

Bvlgari-Aqva-Amara-Eau-De-Toilette-Tester-For-Men-100mlBvlgari-Aqva-Amara-Eau-De-Toilette-Tester-For-Men-100ml

تفاوت عطر با تستر عطر در چیست؟

مطمئنا همه ما میدانیم که علت تولید و عرضه تستر ها توسط شرکت های تولید کننده عطر فقط برای تست کردن است نه چیز دیگر . . . البته از طریق سمپل های عطر نیز این امکان فراهم است پس نکته ای که وجود دارد این است که تستر ها نیاز به زیبایی در کارتن و سلفون و . . . نخواهند داشت . هدف فقط تست کردن می باشد . به خاطر همین است که تستر ها اکثرا با جعبه های بسیار معمولی و بدون سلفون و درب بطری و در چاپ غیر تجاری مشاهده می شوند .

در واقع به طور کل عطر با تستر عطر هیچ تفاوتی با هم ندارند چرا که خریدار با استشمام کردن تستر انتظار دارد همان عطر با همان رایحه و ماندگاری و پخش بو را نیز دریافت کند، که برخی از شرکت های عطر سازی همین کار را انجام می دهند اما برخی دیگر گاها مشاهده می شود که نت اولیه تستر را کمی قوی تر می کنند تا مشتری با استشمام کردن تستر نسبت به خرید آن عطر تمایل بیشتری داشته باشد. این مسئله برای هر شرکتی می تواند متفاوت باشد و بستگی به سیاست شرکت مربوطه دارد. البته این موضوع توسط هیچ شرکتی تا به امروز رسما اعلام و پذیرفته نشده.

یک مشتری زمانی که عطری را از قفسه فروشگاه تست میکند، و سپس آن را دوست میدارد، انتظار دارد زمانی که خود عطر را خریداری میکند، همان رایحه، همان پخش و ماندگاری و همان کیفیت را تجربه کند . قطعا شرکت های تولید کننده عطر به این قضیه فکر کرده اند . اما نکته اصلی این است که واقعا تستر اصل و بدون مشکل باشد . چیزی که هم برای خود عطرها و هم برای تستر ها در کشور ایران شدیدا مشکل ساز شده است، تقلبی بودن آن هاست.

نباید در ظاهر شیشه و اصالت رایحه، پخش بو، ماندگاری و … هیچ تفاوتی بین عطر و تستر آن وجود داشته باشد و تنها تفاوت در بسته بندی و جعبه عطر است.

همانظور که گفتیم تستر در اغلب کشورهای خارجی به دلایل مالیاتی قابل فروش نیست اما در ایران این امر متفاوت است؛ چرا که تستر عطر را نیز به فروش می رسانند و برای آن دلایل مختلفی می توان ارائه کرد که از جمله آن ها می توان به تقاضای زیاد آن، قیمت مناسب و حتی گاها عدم ارائه رایگان آن توسط عمده فروش ها اشاره کرد.

مشاهده همه تسترها و خرید تستر

آیا تستر تقلبی وجود دارد؟!

در جواب به این سوال باید بگوییم که بله!

در حال حاضر کشورهای ترکیه و امارات اقدام به تولید تسترهای های کپی نموده اند که تشخیص تقلبی بودن آن حتی برای افراد متخصص هم بسیار سخت است و بنده خود بارها دیده ام که حتی همکاران با تجربه نیز در دام سودجویان قرار گرفته اند.

گاها فروشگاه هایی مشاهده می شود که برای به فروش رساندن محصولات خود، از تستر هایی استفاده می کنند که تقلبی بوده و نسبت به عطری که به شما می دهند تفاوتی بسیار دارد. همچنین برخی اوقات نیز دیده می شود که بعضی از فروشگاه ها درون شیشه های اصلی  اسانس بی کیفیت ریخته و آن را به فروش می رسانند و یا درون بطری هایی شبیه به بطری تستر اسانس ریخته و ادعای اصل بودن می کنند و در صورت سوال و جواب شما، می گویند که تستر است و درب و کارتن و … ندارد؛ بله درست است که بعضی تسترها فاقد درب هستند ولی تقریبا همه آنها جعبه دارند و بچ کد حک شده روی جعبه با بچ کد شیشه مطابقت میکند.

حال ممکن است برایتان سوال باشد که:

چگونه می توان تستر تقلبی را از تستر اصلی تشخیص داد؟!

وجود تستر فیک صحت دارد و عطر های بی کیفیت را با عنوان تستر عطر به فروش می رسانند پس هنگام خرید تستر گول نخورید، هستند فروشنده های حقه بازی که درون یک شیشه اصلی از قبل استفاده شده را با اسانس پر میکنند و با ادعای اینکه اینها تسترند یا عطر استوک هستن و هنگام باربری کارتنشان خراب شده یا آب خورده و از این قبیل داستانها می فروشند. حال اگر شما می خواهید یک تستر خریداری نمایید می توانید برای تشخیص تستر اصل از تقلبی؛ بارکدی که بر روی آن قرار گرفته است را با بارکد خوان و همچنین در گوگل جست و جو کنید و از اصل بودن آن اطمنیان حاصل نمایید.

همچنین بر روی بطری و جعبه تستر عطر یک شماره با عنوان “بچ کد” هک شده و یا بر روی لیبل نوشته می شود که صحت یکسان بودن بطری را با بسته بندی نشان می دهد. یعنی در صورتی که بچ کد بطری با بچ کد کارتن و بسته بندی آن یکی باشد میتوان گفت تستر اصلی است و تازه نوبت به چک کردن بقیه موارد میرسد.

ضمنا گول فروشنده های حقه باز و خدانشناس را نخورید . اگر دقت کرده باشید بسیاری از این فروشندگان عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی، میگویند، تستر که کارتن ندارد ! تستر که درب ندارد !!!!!

بنده با این دو عبارت مشکلی ندارم ولی جالب اینجاست که این فروشنده ها همه ی تسترهایشان اینگونه است! به شما قول میدهم بیش از 99 درصد ادکلن های دیزاینری یعنی همان برندهای معروف  که در سراسر دنیا تولید میشود، تستر عطرهای خود را با یک کارتن ساده با بارکد و بچکد (سری ساخت) منحصر به فرد که با خود شیشه عطر  یکسان است تولید میکنند.

اما سیاستی که خود سازنده های عطر و ادکلن در تولید تستر دارند، موجب می شود که تستر درب داشته باشد و یا نداشته باشد . کارتن داشته باشد و یا نداشته باشد . سلفون داشته باشد و یا نداشته باشد . ولی چیزی که 99 درصد برند ها آن را اجرا میکنند این است که اکثر تستر ها دارای کارتن سفید یا  قهوه ای و بدون سلفون هستند و اغلب درب ندارند.

به خاطر داشته باشید حتما تستر باید کارتن و جعبه معتبر داشته باشد.

قیمت تستر چقدر پایین تر از ادکلن اصلی است؟ 

قیمت تستر اصلی معمولا 10 الی 20 درصد پایین تر از قیمت عطر اصلی است. بنابراین انتظار تفاوت قیمت فاحش نداشته باشید.

فرق تستر عطر و سمپل یا اشانتیون عطر در چیست؟

اگر اهل خرید عطر باشید حتما با سمپل‌های کوچک عطر که در کنار عطرهای اصلی عرضه می‌شوند آشنایی دارید، اما این سمپل‌ها یا نمونه های عطر تفاوت زیادی با تستر عطر دارد. سمپل در حجم‌های بسیار کوچک و معمولا در سایز 1و 1.5 و 2 میلی‌لیتر  عرضه می‌شود. مثلا اگر شما از فروشگاه معتبری یک عطر شانل تهیه کنید در کنار آن فروشنده یک سمپل از عطر دولچه گابانا نیز در پاکت خرید شما قرار می‌دهد تا آن را هم امتحان کنید و در صورت تمایل نمونه کامل آن را خریداری کنید. این سمپل‌ها حاوی رایحه عطر اصلی هستند اما برای فروش تهیه نمی‌شوند و هدف از آن‌ها تبلیغات برای محصولات جدید است. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها می‌توان تفاوت سمپل و تستر را کاملا مشخص کرد، تستر در حجم‌های بالا عرضه می‌شود و هدف آن مشتریان نیستند بلکه این توزیع کنندگان و فروشندگان عطر هستند آن‌ها را به رایگان دریافت می‌کنند ( و با قیمت‌های مشخصی به مشتریان می‌فروشند) ولی هدف سمپلها مشتریان نهایی هستند.

حواستان را خیلی خیلی جمع کنید!!!!

معمولا افراد سودجو تستر عطرهایی را کپی میکنند که ارزش بالا و یا فروش بالا و یا هردو باهم را داشته باشد برای مثال تستر کرید اونتوس یا تستر بلک افغان. این افراد سودجو قیمت را به گونه ای انتخاب میکنند که نزدیک به قیمت خود کالا باشد تا مشتری از لحاظ قیمت شک نکند. به طور مثال اگر قیمت کرید اونتوس را 3200000 تومان در نظر بگیریم تستر اصلی کرید قیمتی حدود 2800000 تومان خواهد داشت ولی این افراد سودجو مثلا تستر فیک کرید اونتوس را 2200000 تومان میفروشند و مشتری هم از همه جا بیخبر با خیال اینکه به قیمت ارزانتر از همه جا خریده  خوشحال و راضی خواهد بود.

از دیجی کالا و بامیلو و… به هیچ عنوان تستر نخرید!!!!

بسیار دیده شده که افراد سودجو از بستر مارکت پلیسهای بزرگ استفاده میکنند تا تسترهای تقلبی خود را بفروش برسانند و به جرات میتوانم بگویم که تقریبا همه تسترهای ارایه شده در این مارکت پلیسها تقلبی است بنابراین به هیچ عنوان گول نخورید و از این مارکت پلیسها خرید نکنید.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/9/27:: 10:49 صبح     |     () نظر
 
عطر لیلیوم و گل لیلیوم (سوسن): از گل تا عصاره لیلیوم

عطر لیلیوم و گل لیلیوم (سوسن): از گل تا عصاره و عطر لیلیوم

عطر لیلیوم از گلی با همین نام استخراج میشود. لیلیوم یا سوسن با نام علمی Lilium longiflorum از خانواده لیلیاسه Liliaceae است. گلهای زیبای این گیاه پیازی وقتی طول ساقه به 60 تا 80 سانتی‌متر رسیدند ظاهر میشوند. روشهای مختلفی برای زودرس کردن این گلها وجود دارد و اگر روشهای زودرسی اعمال شوند این گیاه در نوروز به گل خواهد نشست و در غیراینصورت در اردیبهشت و خرداد به گل می نشینند.
این گیاه در شاخه گیاهان گل دار قرار میگیرد و همانند بسیاری از گیاهان هم رده ی خود در فرهنگ ملت ها و مردم مختلف سراسر دنیا جای گرفته است . لیلیوم در گروه گل های نیلوفر قرار میگیرد و بیشتر مواقع در نیم کره ی شمالی زمین میروید . این گل بیشتر بومی مناطق آمریکای شمالی و مناطق معتدل اروپایی است ، اما بیشترین میزان رویش این گیاه زیبا در مناطقی از چین و همینطور شمال هیمالیا است . این گیاه در صورتی که تا چند سال رشد کند می تواند اندازه ای از 60 تا 180 سانتی متر داشته باشد ، گیاه لیلیوم به صورت پیاز کاشت میشود و به آن رسیدگی میشود تا در زمان مناسب به بهره برداری برسد و استفاده مناسبی از آن شود.
سوسن یا لی لی در زبان انگلیسی، گونه گلدار این خانواده است که بخاطر مزایای بسیار از جمله برخورداری از رایحه ای شگفت انگیز و تأثیرگذار، بسیار مورد توجه است. این گل های ارزشمند که به رنگ های مختلف از جمله سفید، زرد، نارنجی، صورتی، قرمز و ارغوانی در دسترس هستند، رایحه ای ما بین فضاهای ادویه ای-خاکی-تازه و موم مانند-واکسی-چرب و کمی ایندول-سبز و یاس مانند دارند. پس در واقع آنچه که تحت عنوان عطر لیلیوم مطرح می شود، رایحه اغواگر و ناب سوسن یا لی لی است که قابلیت پیدا کردن وجوه شیرین-دودی-گیاهی را نیز در ترکیبات مختلف دارد. در جهان عطر، نمونه های ارزشمندی که از سوسن در ترکیب خود بهره برده اند وجود دارد که برخی از آثار ارزشمندی که تداعی گر به اصطلاح، عطر لیلیوم هستند، عبارتند از:

عطر لیلیوم و گل لیلیوم (سوسن): از گل تا عصاره لیلیومعطر لیلیوم و گل لیلیوم (سوسن): از گل تا عصاره لیلیوم

مشخصات گل لیلیوم:

گل لیلیوم(گل سوسن) بیشتر گل گرمسیری است، ولی در مناطق سردسیر هم می توان آن را در گلدان کاشت.

لیلیوم گیاهی گلدار و پیاز دار است. گیاهی چند ساله بشمار می رود.

گل های این گیاه دارای اشکال و شکل های مختلفی می باشندبرخی فنجانی شکل و برخی دیگر زنگوله مانند هستند که دارای گلبرگ‌های وارونه‌ای می‌باشند برخی دیگر نیز قیفی شکل هستند.

گل‌های این گیاه بر روی ساقه شکل می‌گیرند و ساقه این گیاه از پیاز رشد می‌کند.

گل لیلیوم (گل سوسن) در آفتاب و همچنین سایه رشد خوبی دارد.

رنگ‌های موجود در گل لیلیوم زرد، بنفش، نارنجی، قهوه ای، آجری و سفید و می باشد.

گل لیلیوم گلی مقاوم و سخت است از این جهت که در برابر انواع بیماری و سرما مقاوم است.

گل لیلیوم معمولاً در فصل تابستان گل می دهد و برخی گونه‌ها زودتر و در فصل بهار شروع به گل دهی می‌کنند.

شما می‌توانید زمان گل دهی گل لیلیوم را تغییر داده و آن را همزمان با جشن نوروز کنید.

برای این کار شما باید در ماه‌های آذر تا دی گل لیلیوم را در گلخانه کشت نمایید.

در زبان فارسی به گیاه لیلیوم زنبق می گویند ، گونه ی خاصی از آن در ایران نیز رویش داشته است . این گل در فرهنگ ایران باستان در اساطیر زرتشتی این گل ویژه امرداد بوده است . آن را کنار مزار مردگان میکاشتند و نقش هایی از آن را بر روز سنگ قبر تازه گذشتگان خود رسم میکردند . در واقع به نوعی از گیاهان مقدس باستانی ایران به حساب می آید.
گونه‌هایی از این گیاه در اصل بومی ایران بوده و سوسن چلچراغ واریته‌ی معروفی است. نوعی از آن که گلهای سفید معطر تولید میکند و در شهرهای آذربایجان به گل «مریم» معروف است (با نام رسمی لیلیوم رشتی یا لیلیوم ایرانی) از واریته‌های قدیمی لیلیوم‌هاست که هنوز کشت و برداشت میشود. اما سئوال مورد نظر ما در رابطه با رایحه این گونه است و اینکه عطر لیلیوم، چگونه است؟
حتما تا کنون با عناوین و تبلیغات مختلفی از جمله فروش روغن خالص، عصاره اصل، اسانس و واژگانی از این دست مواجه شده اید که بنا به ادعای فروشندگان، از ماده طبیعی ویژه ای استخراج شده و با قیمت قابل توجهی به فروش میرسد. فارغ از مقوله هایی نظیر اصل بودن و سلامت این روغن ها، کیفیت و طبیعی بودن این مواد، در سطح نازلی قرار دارد که موجب می شود تا علاوه بر تهدید سرمایه و سلامت مصرف کننده، دلزدگی و فاصله گرفتن از عطر را به همراه داشته باشد. یکی از همین عصاره ها و مواد طبیعی، لیلیوم است که در این بخش مروری خواهیم داشت بر ویژگی های آن و اینکه عطر لیلیوم چگونه است و در پایان چند عطر اثر ارزشمند با محوریت عطر لیلیوم و رایحه معرفی خواهیم کرد.

عطر لیلیوم مناسب چه فصلی از سال است ؟

واقعیتی که وجود دارد این است که عطر ها از یک رایحه خاص تشکیل نشده اند ، درواقع همچین عطر هایی ام هستند که شما در زمان های مختلف بوی مشخصی را احساس کنید اما بیشتر عطر ها به گونه ای طراحی شدهاند و از فرمولی برای ساخت آن ها بهره برده شده که رایحه های مختلفی را به مخاطب عرضه کند ، به نوعی این از ویژگی های عطر ها است . باتوجه به اهمیت موضوع مشغول بررسی عطر های مختلفی شدیم که لیلیوم بعنوان یک عنصر اصلی در آن ها به کار برده شده بود . نتیجه در کمال تعجب یکی بود . بیشتر عطر هایی که عطر لیلیوم در آن ها به کار برده شده برای فصول بهار و تابستان مناسب تر هستند . میتوان گفت عطر لیلیوم در سری عطر های خنک قرار میگیرد که در روز های گرم تابستان میتواند اثربخشی فوق العاده ای داشته باشد .

روش های تولید عطر لیلیوم

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چگونه از یک گیاه به عطر میرسند ، این فرایند سابقه ی طولانی ای دارد اما تولید عطر به معنای امروزی و مدرنیته شدن آن از قرن 19 ام میلادی شروع شد . عطر ها از ترکیبات پیچیده ای ساخته شده اند و علاوه بر آن شرکت های تولید کننده عطر سعی میکنند تا فرمول ساخت عطر ها را تحت هر شرایطی حفظ کنند تا راز کاریشان لو نرود! اما یک ساختار کلی در تهیه ی عطر همیشه رعایت میشود.

روش های تولید عطر لیلیومروش های تولید عطر لیلیوم

هر عطری از یک عصاره عطر و مقدار بیشتری ترکیب الکل و آب تشکیل میشود . میزان این ترکیب تعیین کننده است که این عطر را در کدام گروه از عطر ها قرار دهیم . اما عصاره ی عطر موضوعی است که ما به آن نیاز داریم . آن ها با استفاده از روش های خاصی در کارخانه ها از تقطیر  و سپس تبدیل آن به مایع عصاره ی عطر را به دست می آورند . برای بدست آوردن مقدار کمی عصاره گل به مقدار خیلی زیادی گیاه اصلی نیاز است و معمولا از یک تن گل تنها یک کیلو عصاره تهیه میشود.

معرفی عطرهای برتر ساخته شده با عطر لیلیوم

عطر لی لابو لیس 41-Le Labo Lys 41

لی لابو لیس 41 زنانه عطری است بسیار طبیعی و جذاب بر پایه رایحه گلهای سفید. رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و نیمه شیرینی از گلهای مریم و یاس  و زنبق آغاز میشود که حسی بسیار طبیعی و دلپذیر دارند و شیرینی ضعیفی از مشک در این میان باعث جذابتر شدن رایحه میگردد. با گذر زمان عطر کمی شیرینتر شده و حالتی خامه ای پیدا میکند و رایحه گلهای سفید مانند لیلیوم نیز همزمان قویتر و مشخص تر میشوند که این تغییرات رایحه را زنانه تر و خوشبوتر مینمایند. لی لابو لیس 41 زنانه پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای مصرف روزانه در تمامی فصول سال میباشد.

عطر ادکلن له لابو لیس 41-Le Labo Lys 41عطر ادکلن له لابو لیس 41-Le Labo Lys 41

عطر ادکلن تام فورد لیس فیوم-Tom Ford Lys Fume 

عطر ادکلن تام فورد لیس فیوم-Tom Ford Lys Fume عطری است با رایحه تند و شیرین . این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فورد لیس فیوم- Tom Ford Lys Fume عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن تام فورد لیس فیوم-Tom Ford Lys Fume، برای بانوان و آقایان خوش پوش طراحی شده است که دارای رایحه گل ها است.بطری این عطر شباهت بسیار زیادی به دیگر شیشه‌‌های تام فورد دارد. روی بطری و در یک کادر بنفش، نشان تجاری تام فورد و در پایین آن نام Lys Fume با رنگ طلایی کار شده و خودنمایی می‌کند. در بطری با شکل زیبایش ماند یک چتر روی شیشه سوار شده و زیبایی بطری را دوچندان کرده است.

عطر ادکلن تام فورد لیس فیوم-Tom Ford Lys Fumeعطر ادکلن تام فورد لیس فیوم-Tom Ford Lys Fume

به‌محض این‌که Lys Fume را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی پرتقال ماندارین، فلفل صورتی، جوز هندی و زردچوبه خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، شادی و هیجان شما را تا حد زیادی بالا می‌برد. پس از مدتی متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. این نت‌های میانی از ترکیب گل زنبق، یلانگ‌یلانگ، شکر و گیاه درمنه ساخته‌شده‌اند. این نت‌ها، طراوت و تازگی را با خودشان به همراه می‌آورند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی با وجود وانیل، گل لادن و چوب بلوط جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این ترکیب شیرین و تند، باعث ایجاد آرامش و تعادل روحی خواهند شد.

عطر زنانه کارتیر بیسر وول- Baiser Vole EDP

کارتیر بیسر وول عطری است ساده و خوشبو بر پایه رایحه گل سوسن. رایحه ابتدایی عطر با بوی خنک و قدرتمند و کمی تند و تیز گل سوسن یا همان عطر لیلیوم آغاز میشود که حسی طبیعی و بسیار آرامش بخش دارد. با گذر زمان حسی سبز و گیاهی به ترکیب گلی عطر اضافه شده و علاوه بر افزایش حس طبیعی، رایحه را خنک تر و تا حدی صابونی میکند که به افزایش شادابی عطر کمک مینماید. کارتیر بیسر وول پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای مصرف روزانه در فصلهای بهار و تابستان میباشد.

عطر ادکلن کارتیر بایسر ول-Cartier Baiser Voleعطر ادکلن کارتیر بایسر ول-Cartier Baiser Vole

این ادوپرفیوم که در بسته بندی های 100 میلی لیتری ساخته شده است ، میتواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که علاقه به رایحه های خالص دارند ، یک عطر یک دست از رایحه ی نیلوفر . طبع این عطر خنک است و فصول بهتر برای استفاده آن بهار و تابستان اعلام شده اند . اولین سری از این عطر در سال 2012 وارد بازار شده است و بااقبال خوبی هم مواجه بوده است. ی

عطر زنانه گوچی بامبو- Bamboo EDP

گوچی بامبو عطری است نیمه شاداب و نیمه شیرین بر پایه رایحه گلها به همراه کمی حس تلخ و چوبی. رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین (بیشتر شیرین) ترنج به همراه رایحه شکوفه های پرتقال آغاز میشود که حسی مرکباتی، کمی تلخ، شاداب و در عین حال گلدار به شروع عطر میدهند. در ادامه حس مرکباتی از بین میرود و گلهای سوسن و یلانک یلانگ به همراه چوب صندل به عطر اضافه میشوند. ترکیب رایحه های ذکر شده بویی گلی و ملایم و شیرین با حسی سفید و کمی پودری و کمی چوبی و تلخ را بوجود می آورند. گوچی بامبو پخش بوی متوسط و ماندگاری مناسبی دارد و در تمام فصول سال قابل استفاده میباشد.

عطر ادکلن گوچی بامبو ادو پرفیوم-Gucci Bambooعطر ادکلن گوچی بامبو ادو پرفیوم-Gucci Bamboo

اولین سری این عطر در سال 2015 وارد بازار شد . این عطر اعتماد به نفس زنانه را به خوبی نشان میدهد ، به نوعی میتوان گفت این عطر برای زنان مدرن طراحی شده . عطر لیلیوم در نت های میانی آن دیده میشود و ترکیبی است از رایحه های مختلف که باهم آمیخته شده اند و یک نتیجه ی لذت بخش را برای مخاطب خود به ارمغان آورده اند . این ادوپرفیوم در شیشه های 75 میلی لیتری ایجاد شده است و بهترین زمان استفاده از آن در تابستان و بهار است . مصرف کنندگان این عطر ماندگاری آن را طولانی و پخش بوی آن را خیلی نرم توصیف کرده اند .

عطر زنانه تام فورد ویولت بلاندی-Violet Blonde EDP

تام فورد وایولت بلاند عطری است شیک، متفاوت و خوشبو زنانه که با رایحه سبز و تلخ برگهای بنفشه و شیرینی ملایمی از مشک آغاز میشود که بسرعت تلخی آن فروکش کرده و رایحه بینظیر گل زنبق جایگزینش میگردد. حضور رایحه زنبق یا همان عطر لیلیوم در کنار بنفشه حسی پودری، شکیل و گلدار را ایجاد میکند که شیرینی متعادلی از مشک جذابیت زیادی به این ترکیب بخشیده و حس تلخ ملایمی از جیر نیز با حالتی چرم مانند رایحه را رسمی تر و پیچیده تر میکند. تام فورد وایولت بلاند پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و به استثنای تابستان در باقی فصول سال قابل استفاده است.

عطر ادکلن تام فورد ویولت بلوند-Tom Ford Violet Blondeعطر ادکلن تام فورد ویولت بلوند-Tom Ford Violet Blonde

این ادوپرفیوم در شیشه ی 100 میلی لیتری ساخته شده است . زنبق در نت میانی آن استفاده شده است و البته که تاثیر خود را گذاشته است . این عطر در سال 2011 معرفی شد . در توضیح این عطر آماده است ، پر زرق و برق و پیچیده ! اما هنگامی که کاملا آن را بررسی کنیم درمیابیم که واقعا چقدر پیچیده است. ترکیب رایحه های استفاده شده موجب شده است که این عطر در تمام فصول سال قابل استفاده باشد

دولچه اند گابانا د وان زنانه

دی اند جی د وان زنانه عطری است جذاب و خوشمزه و دوست داشتنی بر پایه رایحه وانیل و میوه ها. رایحه ابتدایی عطر با بوی قوی و شیرین کهربا و میوه های هلو و کمی نیز لیچی آغاز میشود. رایحه ای گرم و شیرین و میوه ای و کمی تلخ. در ادامه رایحه عطر از حالت کهربایی به وانیلی تغییر پیدا میکند و در حالی که رایحه میوه ها خصوصا هلو به مشام میرسند، با اضافه شدن رایحه گل یاس و سوسن یا همان عطر لیلیوم عطر حالتی گلی با حس سفید و کمی پودری نیز پیدا میکند.

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا دوان زنانه-Dolce Gabbana The Oneعطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا دوان زنانه-Dolce Gabbana The One

دی اند جی د وان زنانه پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و بهترین زمان برای استفاده از آن فصلهای پاییز و زمستان میباشد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/9/27:: 10:48 صبح     |     () نظر
   1   2      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها