سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دانشمندی، بیمناک است . [امام علی علیه السلام]
atrbazar
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن لاپرلا-La Perla

برند عطر ادکلن La Perlaلاپرلا  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. لاپرلا یا همان مروارید یک برند لباس زیر زنانه است که در سال 1954 در Blogna تاسیس شد. شخصی به نام La Perla Ada Masottii که ایده هایی نوین برای ساخت و  طراحی لباس های زیر زنانه داشت اولین بوتیک خود را در همان سال افتتاح کرد .این کمپانی توانست خود را در میان کمپانی های معروف و لوکس از جمله : Leaver’s Lace ،با انجام کارهایی نظیر :نخ ریسی های ظریف ،تولید تور در نساجی های مجهز و تکنیک های کوک زنی ایتالیایی و سنتی از قبیل : Frastaglio متمایز کند. این شرکت طرح های به ثبت رسیده ی دیگری نیز دارد که تولیدات خود را برای چند سالی در این زمینه ادامه داد. در دهه ی 1970 لباس های شنا از طریق این شرکت طراحی و تولید شد که این را در کنار طراحی لباس زیر زنانه در نظر داشت.در دهه ی 1980 کمپانی به نام Malizia با این برند به منظور طراحی های به روز تر و شیک تر شروع به همکاری کرد . عطر لاپرلا برای اولین بار در سال 1986 با نام “Original La Perla” که در بطری شیشه ای خمیده ای ، برای بانوان طراحی شده بود ، به بازار عطریات معرفی گشت .برند لاپرلا با تاسیس بوتیک های  مد خود در شهرهای میلان و پاریس توانست دامنه ی فعالیت های خود را از ملی به بین المللی گسترش دهد .این کمپانی در سال 2008 توسط San Francisco-based investment group خریداری شد . ادکلن لاپرلا امروزه با همکاری با Morris Profumi تولید می شود. برند La Perla در بازه زمانی 1987 تا 2013 دارای 299 محصول در کارنامه عطری خود می باشد.مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر لاپرلا برای طراحی برند La Perla عبارتند از :  Olivier Polge, Pierre Bourdon, Daniela (Roche) Andrier, Francoise Caron , IFF.

لینکهای مرتبط:

عطر لاپرلا

ادکلن لاپرلا

قیمت عطر لاپرلا

خرید عطر لاپرلا

عطر La Perla

 

ادکلن La Perla


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:34 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن لانوین-Lanvin

 برند عطر ادکلن لانوین -Lanvin اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 40 عدد عطر و ادکلن با برند لانوین | Lanvin وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی  لانوین | Lanvin از سال 1909 شروع به کار نموده  و از سال 1924 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
کمپانی Lanvin توسط Jeanne-Marie Lanvin در پاریس تاسیس شد. Lanvin قدیمی ترین خانه طراحی فشن در پاریس است.
Lanvinn آموزش دیده خیاطی و کلاهدوزی زنانه بود. لانوین پیش از تاسیس این برند برای دختران لباسهای بسیار زیبایی می دوخت و این باعث جلب توجه دیگران شد و درر سال 1909 به Syndicat de la Couture (اتحادیه خیاطان فرانسه) پیوست و از دوخت و دوز برای خردسالان به افراد بالغ تغییر حرفه داد. لانوین بخاطر طراحی مد روز و لباسهای همسان مادر و فرزند به شهرت رسید و بعدها به امپراطوری تبدیل شد که محصولاتی همچون دکور خانه، لباسهای مردانه و لباسهای زیر نیز تولید می نمود.
وی در سال 1946 از دنیا رفت و دخترش Marguerite مدیریت کمپانی را بر عهده گرفت. پس از فوت وی نیز در سال  1958 پسر عمویش Yves Lanvin مدیر کمپانی شد.. کمپانی تا سال 1989 در اختیار نوادگان لانوین بود و پس از آن واگذار شد.
لانوین در سال 1924 اولین عطر خود My Sinn را تولید کرد تا یکی از قدیمی ترین برندها در تولید عطر و ادکلن لقب بگیرد. موفق ترین عطر این کمپانی به نام Arpège درر سال 1927 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و فروش بسیار بالایی ازآن خود کرد. تا دهه 1990 عطرهای این کمپانی تحت لیسانس عطر و ادکلن سازی L’Oreal تولید می شدند اما امروزه این عطرها تولید کمپانی عطر و ادکلن سازی Inter Parfums می باشد.

عطر لانوین-ادکلن لانوین-Lanvin مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر لنوین برای طراحی عطر و ادکلن لانوین عبارتند از :  Paul Vacher, Andre Fraysse, Olivier Pescheux, Shyamala Maisondieu, Karine Dubreuil, Anne Flipo, Domitille Bertier, Alberto Morillas, Antoine Maisondieu, Madame Zed, Francis Kurkdjian, Francois Robert and Lena Pierottie.

لینکهای مرتبط:

عطر لانوین

ادکلن لانوین

قیمت عطر لانوین

خرید عطر لانوین

عطر Lanvin

 

ادکلن Lanvin


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:34 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن کارل لاگرفلد-Karl Lagerfeld

برند عطر ادکلن Karl Lagerfeldکارل لاگرفلد  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است. کارل لاگرفلد یک هنرمند و طراح مد آلمانی است که این حرفه را در سال 1955 در حالی که در Pierre Balmain به کار آموزی مشغول بود ، آغاز کرد . او 33 سال بعد به Jean Patou رفت و 5 سال در آنجا ماند و در هر سال دو نمونه مد طراحی و ارایه می نمود. اولین کارهای طراحی او مورد نقدهای بسیاری قرار گرفت ولی با این حال توانست مجموعه ای از طرح های زیبا با نام خود ایجاد کند و آزادانه به حرفه ی خود بپردازد وی همکاری خود را با برند هایی نظیر : Tiziana, Chloe, Curiel ,Fendi آغاز کرد. در سال 1983 او عنوان مدیر خلاق برای برند شنل ، که هم اکنون نیز در آنجا می باشد را به خود اختصاص داد. او خط تولیدش را در سال 1984 پایه گذاری کرد و تا سال 1997 طراحی را ادامه داد.برند لاگرفلد در سال 1998 افتتاح شد و موفقیت های چشمگیری را در همکای با کمپانی هایی نظیر Diesel  و H&M به دست آورد. او عکاس حرفه ای برای سلبریتی ها ،مجله های معروف و کتاب ها نیز بود . در سال 1978 پا به دنیای عطر و ادکلن گذاشت و اولین محصول آن (عطر لاگرفلد) با نام Lagerfeld Classic for men به بازار عرضه شد . بعد از آن عطری به نام Sun, Moon, Stars مخصوص بانوان ، که موفقیت بزرگی در حوزه ی عطریات در سال 1990 بود را، تولید کرد .امروزه عطر کارل لاگرفلد با مشارکت برند Tommy Hilfiger به تولید می پردازد. برند Karl Lagerfeld در بازه زمانی 1978تا 2011 دارای 133 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار دربرند کارل لاگرفلد برای طراحی عطر و ادکلن کارل لاگرفلد عبارتند از :  Coppermann, Mark Buxton, Olivier  Cresp, Christophe Raynaud, Firmenich, Ron Winnegrad, Christine Nagel, Pascal Gaurin, Bruno Jovanovic, Sandrine Malin, Sophia Grojsman

لینکهای مرتبط:

عطر کارل لاگرفلد

ادکلن کارل لاگرفلد

قیمت عطر کارل لاگرفلد

خرید عطر کارل لاگرفلد

عطر Karl Lagerfeld

 

ادکلن Karl Lagerfeld


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:33 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن لاپقیه-La Prairie

برند عطر ادکلن لاپقیه La Prairie اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن سوئیسی است.لاپق یک کمپانی لوازم آرایش سوییسی است که توسط Clinique La Prairie ، در سال 19311 پایه گذاری شد. این کیلینیک یکی از پیشگامان صنعت مراقبت و احیای پوست می باشد که خط تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست آن، رسما در سال 19822 شروع به فعالیت کرد . برندلاپق یک برند معروف در تولید محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری است، ولی تلاش خود را در زمینه ی عطریات از دهه ی 1960 آغاز کرد. اولین عطر آن با نام One Perfect Rose توسط Guy Robert در سال 19655 به بازار عرضه شد . اکثر عطرهای معروف برند لاپق در خط تولید Silver Rain Shimmer Mist در سال 2004 می باشند. در سال 2009 در لاین عطری لاپقتحولی ایجاد شد و به معرفی مجموعه های Life Threadss ، در بطری هایی شیک ، که با رشته هایی از سنگ های قیمتی تزیین شده بودند ، پرداخت . این خط تولید تا سال 201

0 همراه با معرفی موج دیگری از عطریات Life Threads به نام های Sapphire , Ruby ,Emerlad ، ادامه یافت. برند La Prairie در بازه زمانی 1990 تا 2011 دارای 12 محصول در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در عطر لاپق برای طراحی برند لاپق عبارتند از : Guy Robert and Claude Dir.

لینکهای مرتبط:

عطر لاپقیه

ادکلن لاپقیه

قیمت عطر لاپقیه

خرید عطر لاپقیه

عطر La Prairie

 

ادکلن La Prairie


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:33 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن کنت کول-kenneth Cole

برند عطر ادکلن kenneth Coleکنت کول  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است. برند کنت کول یک برند آمریکایی است که در سال 1982 توسط طراحی به نام Kenneth Cole که در اصل به عنوان یک شرکت کفش تاسیس شد، کشف شد.  افتتاح این کمپانی یک موفقیت بزرگی بود که توانست تولیدات خود را از کفش های زنانه و مردانه به لباس هایی زیبا و شیک گسترش دهد. همچنین یک خط تولیدی از زیور آلات به همین نام در دست داشت که محصولات خود را با نام های: Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, Gentle Souls, Unlisted ,Tribeca. به بازار مد عرضه می نمود . کنت کول فعالیت عطری خود را در ابتدا توسط همکاری با کمپانی Coty آغاز کرد و آنها را توسط برندهایی همچون : Kenneth Cole, New York, the Reaction labels ارایه می نمود . عطر کنت کول در بازه زمانی 2002 تا 2013 دارای 14 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر و ادکلن کنت کول برای طراحی عطر و ادکلن برندkenneth Cole عبارتند از: Marie Amandine, Rodrigo Flores-Roux, Harry Fremont, Sabine De Tscharner, Steve Demercado, Claude Dir, Frank Voelkl and Laurent Le Guernec.

لینکهای مرتبط:

عطر کنت کول

ادکلن کنت کول

قیمت عطر کنت کول

خرید عطر کنت کول

عطر kenneth Cole

 

ادکلن kenneth Cole


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:32 صبح     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها