سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
atrbazar
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن بوگارت-Jacques Bogart

برند عطر ادکلن Jacques Bogartبوگارت  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است . این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 20 عدد عطر و ادکلن با برند بوگارت | Jacques Bogart وارد بازار عطر و ادکلن نموده است.کمپانی بوگارت | Jacques Bogart از سال 1975 شروع به کار نموده  و از همان سال وارد  بازار عطر وو ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.
Jacques Bogart در سال 1975 توسط Jacques Konckier طراح پوشاک مردانه در فرانسه تاسیس شد. Konckierr در سال 1982 نیز شعبه ای در آمریکا تاسیس کرد و درر سال 1983 حق امتیاز عطر Ted Lapidus را از L’Oreal و همچنین در سال 1986 حق امتیاز برندهای دیگر عطر و ادکلن من جمله Balenciaga را گرفت.عطر بوگارت-ادکلن Jacques Bogart Jacques در همان سال 1975 خط تولید عطر و ادکلن را با مشارکت همسرش راه اندازی نمود.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                    

عطر بوگارت

ادکلن بوگارت

قیمت عطر بوگارت 

خرید عطر بوگارت

عطر Jacques Bogart

 

ادکلن Jacques Bogart


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/3/28:: 3:55 عصر     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن جگوار-Jaguar

 برند عطر ادکلن Jaguarجگوار  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن انگلیسی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 26 عدد عطر و ادکلن با برند جاگوار | Jaguar وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی جاگوار | Jaguar از سال 1922 شروع به کار نموده  و از سال 1988 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است. عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر جگوار-ادکلن جگوار-Jaguar         

Jaguar Cars Ltd که در ابتدا Swallow Sidecar تا قبل از جنگ جهانی دوم  نام داشت کمپانی لوکس خودروسازی است که توسط Sir William Lyons در سال 1922 در کاونتری انگلستان تاسیس گردید. این شرکت زیرشاخه ای از Jaguar Land Rover group می باشد متعلق به شرکت مادر Tata Motors هندوستان است. این شرکت پس از چندی با کمپانی موتور انگلستان (British Motor Corporation) ادغام شد. در سال 1984 شاخصش در بورس لندن عرضه شد و تا سال 1987 که مالکیتش را فورد امریکا برعهده گرفت جزو 100 شرکت برتر بریتانیا بود.
این کمپانی همچنین دارای حکم سلطنتی از ملکه الیزابت دوم و پرنس چارلز می باشد. اولین موفقیت تجاری جاگوار عرضه طیف  وسیعی از اتومبیل های اسپرت بود.. علیرغم قیمت های بالایش خیلی زود در بازار بعنوان کالای لوکسی که ارزش خرید دارد جا افتاد.
شهرت جاگوار به خاطر موتورهای سریع و پرقدرتش در مسابقات اتومبیلرانی و خیابان ها بود. در دهه 1950 جاگوار برنده 44 دوره مسابقات 24 ساعته اتومبیلرانی فرانسهه شد. تحت قیمومیت فورد، جاگوار در سال های 1999 و 20011 مدل سریهای اس و آر را تولید نمود و در سال 2008 به شرکت هندی Tata Motors فروخته شد.
در سال 1988 جاگوار اولین عطرش برای مردان را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد، همچنین در سال 19933 نیز عطر جاگوار ویژه بانوان عرضه شد.اساسا عطر و ادکلن هایی جاگوار ترکیبی گرم از گلها و وانیل است.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جگوار

ادکلن جگوار

قیمت عطر جگوار 

خرید عطر جگوار

عطر Jaguar

 

ادکلن Jaguar


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/3/28:: 3:54 عصر     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن ژان پل گوتیه-Jean Paul Gaultier

 برند عطر ادکلن Jean Paul Gaultierژان پل گوتیه  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است. این تولید کننده ی عطر وادکلن تا کنون بیش از 80 عدد عطر وو ادکلن با برند ژان پل گوتیه | Jean Paul Gaultier وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی   ژان پل گوتیه | Jean Paul Gaultier از سال 1976 شروع به کار نموده  و ازز سال 1993 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است .عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.
ژان پل گاتییر طراح فشن فرانسوی اولین مجموعه اش را در سال 19766 عرضه نمود. وی هیچگونه آموزش رسمی ندیده بود اما در سن جوانی اقدام به ارسال طرحهایش بهه برخی از معتبرترین برندها نمود. Pierre Cardin وJean Patou تنها کسانی بودند که استعداد وی را تشخیص دادند و به وی در راه اندازی کسب و کارش کمک نمودند.
فعالان صنعت به وی لقب ” بچه تخس فشن” دادند. او در دهه 1980 اولین دامن برای مردان را طراحی کرد و در دهه  1990 لباس زیر زنانه ای تولید کرد که مدونا از آنن استفاده می نمود.

عطر ژان پل گوتیه-ادکلن Jean Paul Gaultier وی در سال 1993 اولین عطر خودPaul Gaultier EDP for women را تولید و روانه بازار عطر و ادکلن نمود، بعدها اسم این عطر به Classiquee تغییر پیدا کرد. اکثر عطر و ادکلن های گاتییر ترکیبی خاص و بسته بندی عجیب و منحصر بفرد دارند. گاتییر عطرهایش را به همراهی کمپانی عطرسازی Beaute Prestige International تولید می نماید.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ژان پل گوتیه

ادکلن ژان پل گوتیه

قیمت عطر ژان پل گوتیه 

خرید عطر ژان پل گوتیه

عطر Jean Paul Gaultier

 

ادکلن Jean Paul Gaultier


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/3/28:: 3:53 عصر     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن جنیفر لوپز-Jennifer Lopez

برند عطر ادکلن Jennifer Lopezجنیفر لوپز  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است. Jennifer Lopez (جنیفر لوپز)بازیگر ، رقصنده ، شخصیت تلویزیونی ، طراح مد آمریکایی و همچنین فروشنده پلاتین است که در بین هوادارانش بانام  JLO شناخته می شود . او در سال 1990 به عنوان رقصنده در تلویزیون و موزیک ویدئو کار خود را آغاز کرد.بعد از چند سال برای بازی در فیلم Selena (سلنا) موفق به دریافت جایزه شد.او همیشه زیبا ، فشن و پر زرق و برق به نظر می رسد .اولین عطر لوپز  Glow نام داشت، عطر زنانه ای که در سال 20022 تولید شد و دارای بطری با انحناء و برق خاصی بود . این عطر بهترین فروش را داشت و همچنین جزء سری موفق با بهترین رایحه ها برای زنان بود. در سال 2008 Jennifer Lopez اولین عطر مردانه خود را به نام Deseo تولید و در رقابت با این عطر ، عطر زنانه ای را با نام Deseo در همان سال به بازار عرضه داشت . JLOO با شرکت تولید محصولات زیبایی Coty ارتباط برقرار کرد . برند Jennifer Lopez در بازه زمانی 2002 تا 2013 دارای 222 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد.مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند Jennifer Lopezz برای طراحی عطر جنیفر لوپز عبارتند از : Ellen Molner, Jim Krivda, Louise Turner, Catherine Walsh, Gabriela Chelariu, Calice Becker, Caroline Sabas, Honorine Blanc, Dominique Ropion, Claudette Belnavis, Shyamala Maisondieu, Harry Fremont, Steve Demercado and Michel

لینکهای مرتبط:

عطر جنیفر لوپز

ادکلن جنیفر لوپز

قیمت عطر جنیفر لوپز

خرید عطر جنیفر لوپز

عطر Jennifer Lopez

 

ادکلن Jennifer Lopez


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/3/28:: 3:52 عصر     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن جسیکا سیمسون-Jessica Simpson

 برند عطر ادکلن Jessica Simpsonجسیکا سیمسون  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است. Jessica Simpson(جسیکا سیمپسون) یک ستاره پاپ آمریکایی، ستاره تلویزیون، بازیگر و مد کارآفرین است که در سال 19800 در تگزاس امریکا بدنیا آمد. او بزرگترین موفقیت خود را به عنوان یک ستاره پاپ در اواخر سال 19900 در صنعت پاپ نوجوانان بدست آورد . اولین آلبوم موسیقی پاپ او به نام، Sweet Kisses ( بوسه شیرین ) دو میلیون نسخه در ایالات متحده به فروش رسید . سیمپسون با Nick Lachey (نیک لاچی) یکی از افراد band 98 degrees (گروه 988 درجه) ازدواج کرد و در اولین سال ازدواجش به یک ستاره درسریال های تلویزیونی تبدیل گشت. دو آلبوم بعدی Jessica Simpson به نام های Irresisitble و In This Skin در وضعیت کسب مدال طلا و پلاتین قرار داشت و همچنین در سال 2008 آلبوم Do You Know کاندید مدال طلا شد. Jessica Simpson با بازی در The Price of Beauty و Fashion Star به سریال های تلویزیون برگشت . سیمپسون در سال 20044 به دنیای عطر وارد شد و با همکاری  Randi Shinder در تولید خط لب ، عطر و لوازم آرایشی با نام Dessert Beautyy که هدف قشر جوان بود، به موفقیت های بسیاری دست یافت . جسیکا سیمپسون با همکاری شرکت Parlux در سال 2008 کلسیون موفقی از عطر های زنانه Fancy را تولید کرد . برند Jessica Simpson در بازه زمانی 2004 تا 2012 دارای 13 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند Jessica Simpson برای طراحی عطر جسیکا سیمپسون عبارتند از : Alexis Dadier, Celine Barel, Steve Demercado and Cecile Hua

لینکهای مرتبط:

عطر جسیکا سیمسون

ادکلن جسیکا سیمسون

قیمت عطر جسیکا سیمسون

خرید عطر جسیکا سیمسون

عطر Jessica Simpson

 

ادکلن Jessica Simpson


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/3/28:: 3:49 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها