سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ کارى با تقوى اندک نیست و چگونه اندک بود آنچه پذیرفتنى است . [نهج البلاغه]
atrbazar
 
عطر ادکلن رنس 1975 | Rance 1795 |

خانواده رانس از آغاز دهه 1600 بخاطر تولید دستکش های معطر برای طبقه اشرافی فرانسه شهرت یافت.

در 1795 فرانسوا رانس کاملا به یک عطر ساز مبدل شد. روحیه خلاق وی را به سمت خلق عطرهای جدید و بیش از حد خالص سوق داد که مورد توجه ناپلئون قرار گرفت. او عطر ساز مورد علاقه امپراطور شد و برای او ،«له ونکوئر »«تریومف» و « لئو دی استرلیز» را ساخت.

به افتخار ژوزفین بناپارت "ال ایمپرتریس" را ساخت که در جعبه چینی گرانبها و ساخت فرانسه به ملکه هدیه کرد.

چندین نسل راه "رنس 1975" را دنبال کرده اند. در پایان دهه 1800 الکساندر رانس به میلان رفت. جایگاه او در راس این شرکت خانوادگی تا امروز توسط دختر بزرگش ژان ساندرا رانس به همراه پسر وی ژان موریس الکساندر رانس حفظ شده است.

 

طراحان  : مریزیو سریزا , جیوانی رانسی , جین ساندرا رانس

لینکهای مفید : رنس 1975 | Rance 1795 | ادکلن رنس 1975 | عطر Rance 1795 | خرید ادکلن رنس 1975 | قیمت عطر Rance 1795 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/29:: 5:24 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن رامون مونگال | Ramon Monegal |

رامون مونگال که در سال 1951 در بارسلونا به دنیا آمد به مهمترین خانواده عطر فروشی در اسپانیا تعلق دارد. او یکی از اعضای نسل چهارم موسسین برند مایروجیا است که برای دربار سلطنتی اسپانیا کار میکرد و رامون مهمترین نماینده بین المللی آنها بود.

آموزش او در مایروجیا به سال 1972 بازمیگردد جایی که خودش را کاملا در آن غرق کرد و با مهمترین اسانس هایی مانند عنبر، دانه تونکا، مشک، فیبر بیدستران، مشک زیاد و آیریس آشنا شد. او همچنان به آموزش با مربی خود که یک عطر شناس بود، به نام آرتور جوردی پی ( برند فرمنیش) در ژنو و سپس در شهر گرس با مارسل کارلز و در نهایت در پاریس با پیر بوردون (شرکت تاکاساگو و فراگرنس ریسورسس) ادامه داد.

رامون مونگال از همان آغاز کار عطر سازی شروع کرد به توسعه مفهوم تصویر بویایی و آنقدر آن را ادامه داد تا امروز به مفهوم غنی شده و پرورش یافته مبدل شده است. حساسیت، کمال گرایی و تعصب او در آماده کردن همه چیزهایی که خلق میکرد در همه مراحل و جنبه ها او را بطور طبیعی به سمت درگیر شدن در فرایندهای مفهوم سازی، طراحی و برقراری ارتباط سوق میداد. وی برای دستیابی به تخصص در این زمینه ها در 1977 مطالعاتش در خصوص معماری را با تحصیل در این رشته در مرکز طراحی بارسلونا کامل کرد.

رامون مونگال در 1979 نخستین رایحه خود را ساخت که خیلی زود میان اعضای خانه مایروجیا با موفقیت غیرقابل انتظار مواجه شد. از آن زمان به بعد او به مدت 20 سال مدیریت خلاق کسب وکار را به تسلط خود درآورد. در 2000 گروه پیگه مایروجیا را در اختیار خود گرفتند و از او خواستند تا همچنان به خلق عطرهای جدید و موفق برای این گروه ادامه دهد.

او در  2007، پس از تفکر و آزمایش، این گروه را ترک کرد و پروژه ای را شروع کرد که همیشه رویایش بود، یعنی خلق عطرهای انحصاری خودش بدون فیلتر و بدون واسطه.

پس از سپری کردن 40 سال در این حرفه و پس از اینکه به یک ساز عالی و برند معتبر مبدل شد رسیدن به حد عالی و انتقال دانشش به نسل پنجم تنها چالش رامون مونگال بود. وقتی عطر سازی به سطح هنر میرسد که با آزادی مطلق ذهن خلاق همراه شود تا بتواند فرمول ها را خلق کند و همچنین بدون موانعی مانند هزینه یا فیلترهای بازار و با استفاده از روشهای صنعتگری که امروزه در خط مقدم این رشته قرار دارد بتواند نسبت های مورد نیاز از مواد اولیه را استفاده کند. او میدانست این کار را خواهد کرد و در 2009 نخستین پروژه ارزشمند خود را ارائه کرد: مجموعهای از بوهای خوش و معتبر از یک عطر ساز عالی و افتتاح تالار نمایش امضای شخصی اش، کاری که عطر فروشان دنیا در آن زمان و قبل از تولید انبوه محصولاتشان انجام میدادند.

در حال حاضر او کارگاه شخصی خودش را دارد که آن را به مخلوط کردن، خیساندن، تولید و کنترل رایحه های معطر خودش اختصاص داده است. وی با آزادی واقعی کار میکند، یعنی برای تبدیل شدن حرفه اش به هنر فقط اجناس لوکس نمیسازد؛ او برای تصوراتش محدودیتی قائل نیست؛ از جدیدترین و منحصر به فردترین اسانس های موجود در دنیا استفاده میکند تا احساس را به همراه اشتیاق مدیترانه ای نامحدود به مصرف کننده منتقل کند، یعنی صنعتگری نامحدود را به عنوان مسیری طبیعی برای خلاقیت هنری بهبود میبخشد. او با محصولاتش فرد را برمیانگیزد، اغوا میکند و غافلگیر میسازد، حس شادی، مطلوبیت و جادویی بودن را القا می نماید. وی زبان بوها را رمزگشایی کرده و همانند یک معلم از طریق مجموعه ای گسترده از ترکیباتی که هنوز به بازار ارائه نکرده پیامهای بویایی را ارائه میکند تا مشتری ها را با خود همراه سازد- یعنی برای عبور از مسیر اکسیرها، فیلترها، عصاره ها و عطرهایی که رابطه بویایی را ایجاد میکنند از او حمایت میکنند.

طراح  : رامون مونگال

لینکهای مفید : رامون مونگال | Ram


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/29:: 5:22 عصر     |     () نظر
 
بررسی برند عطر ادکلن پرادا-Prada

 برند عطر و ادکلن پرادا-prada اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 50 عدد عطر و ادکلن با برند پرادا | Prada  واردد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی پرادا | Prada از سال 1913 شروع به کار نموده  و از سال 2003 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثراا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

خانه مد ایتالیایی پرادا توسط ماریو پرادا در سال 1913 تاسیس شد. ماریو با همکاری برادرش مارتینو یک مغازه فروش چمدان و چرم فروشی را در میلان با نام Fratelli Prada (برادرانن پرادا) راه اندازی نمود. Luisa دختر ماریو کسب و کار را از پدرش به ارث برد و در سال 1978 دختر او Miuccia Prada کنترل کمپانی را بدست گرفت.
برای اولین بار در سال 1979 کوله پشتی هایی با برند پرادا به بازار عرضه شد و موفقیت چشمگیری داشت. کمپانی محصولاتش را در خرده فروشی تمام جهان عرضه نمود و خیلیی زود دومین بوتیکش را نیز در میلان افتتاح نمود.

عطر پرادا-ادکلن پرادا-prada 1984 سال تولید کفش و 1988 سال تولید لباسهای زنانه پرادا بود. خط تولید لباسهای فشن زنانه معروف این شرکت با نام Miu Miu که اسم دوم Miuccia بود در سال 1992 راه اندازی شد و یکسال بعد خط تولید لباسهای مردانه این برند نیز فعال شد.
در سال 2003 پرادا اقدام به عرضه مجموعه ای از عطرها در فروشگاه های خود نمود. هر عطر این برند تمرکزی روی یک رایحه داشت، مثل زنبق و سوسن، گل پرتقال، گل مریم،، بنفشه و غیره.در واقع می توان گفت که اولین مجموعه ی عطری منحصر به فردی که برای هنرمندان تولید شد به دست همین کمپانی بود. اولین عطر تولید انبوه پرادا Prada Eau de Parfum بود که در سال 2004 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطرهای این برند با همکاری کمپانی عطر و ادکلن سازی Puig تولید می شوند.
مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر پرادا برای طراحی عطر و ادکلن برند Prada عبارتند از : Daniela (Roche) Andrier, Carlos Benaim, Max Gavarry,, Clement Gavarry and Miuccia Prada

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پرادا

ادکلن پرادا

قیمت عطر پرادا

خرید عطر پرادا

عطر Prada

ادکلن Prada


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/29:: 5:17 عصر     |     () نظر
 
بررسی برند عطر ادکلن پلیس-Police

برند عطر ادکلن پلیس-Police اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 55 عدد عطر و ادکلن با برند پلیس | Police  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی پلیس | Police از سال 1983 شروع به کار نموده  و از سال 1997 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
پلیس یک خانه مد ایتالیایی است که در سال 1983 تاسیس شده است. در ابتدا، عینک آفتابی برای زنان و مردان را به فروش می رساند و امروزه پلیس فروش انواع عینک، طلا وو جواهر و ساعت، لوازم جانبی مانند کمربند و البته، عطر و ادکلن را نیز به محصولات خود اضافه نموده است.
 اولین عطر و ادکلن پلیس در سال 1997 با رایحه ای از گل و چوب تولید شد و موفقیت های تجاری زیادی را از آن خود کرد. سلبریتی های بسیاری از جمله Bruce Willis و فوتبالیستت معروف ایتالیایی Paolo Maldini از این عطر استفاده می کنند. عطر و ادکلن پلیس بیشتر رایحه های تند ، گیاهی و چوبی را در ترکیبات خود دارد. برند پلیس در بازه زمانی 2003 تا 2016 دارای 55 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در عطر پلیس برای طراحی عطر و ادکلن برند police عبارتند از : Drom and Domitille Bertier

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پلیس

ادکلن پلیس

قیمت عطر پلیس

خرید عطر پلیس

عطر Police

ادکلن Police


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/29:: 5:14 عصر     |     () نظر
 
بررسی برند عطر ادکلن پورش دیزاین-Porsche Design

برند عطر ادکلن پورش دیزاین-Porsche Design اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون تنها 7 عدد عطر و ادکلن با برند پورش دیزاین | Porsche Design  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی پورش دیزاین | Porsche Design از سال 1972 شروع به کار نموده  و از سال 2008 وارد بازار عطر و ادکلن شدهه است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Porsche کمپانی مطرح خودروسازی در سال 1972 توسط پروفسور Ferdinand Porsche نوه ی Porsche (طراح و مخترع پرش مدل 911 ) در آلمان افتتاح شد. همزمان با جنگ جهانیی دوم او با تولید ماشین آلات جنگی سهم بسزایی در این جنگ داشت که پس از آن با تولید خودروهای لوکس و مسابقه ای به یکی از قدرت های برتر خودروسازی در جهان تبدیل گشت. این شرکت در سال 1974 به زل اتریش، منتقل شد. قبل از ایجاد این برند، برند دیگری با عنوان Porsche Selection وجود داشت که لوازم جانبی برای خودروهای اسپرت پورشه تولید می نمود. مجموعه چمدان، کیف زنانه، تی شرت، تقویم، دکمه، دکمه سر دست و سنجاق کراوات ویژه طراحی شده در "پورشه بوتیک" در دهه 1950 عرضه می شده است.

عطر پورش دیزاین-ادکلن Porsche Design این شرکت یکی از برندهای لوکس تولید لوازم جانبی و اکسسوری مردانه است که همیشه به نوآوری هایش در طراحی مشهور است. این برند برای طراحی هایش از مواد با کیفیت بالا و ترکیبی از سنت و مدرنیته بهره می برد. این شرکت طیف وسیعی از محصولات همچون ساعت، عینک آفتابی، مجموعه ای از عطر و ادکلن های مردانه، چمدان ورزشی، تلفن همراه و لوازم جانبی برای خانه را تولید می نماید. در سال 2000 این شرکت برای پوشش طیف وسیعی از مشتریان فروشگاه آنلاین خود را نیز افتتاح نمود. در سال 2008 این شرکت با تولید عطری برای مردان به بازار عطر و ادکلن جهان وارد شد.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پورش دیزاین

ادکلن پورش دیزاین

قیمت عطر پورش دیزاین

خرید عطر پورش دیزاین

عطر Porsche Design

ادکلن Porsche Designv


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/29:: 5:12 عصر     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها