سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را لباس زیرین و آرامش را بالاپوش خود قرار ده که این دو زیور نیکان اند . [امام علی علیه السلام]
atrbazar
 
عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ مردانه- Carolina Herrera CH Men

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ مردانه  - Carolina Herrera CH Men

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ مردانه- Carolina Herrera CH Men عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch سی اچ مردانه عطری است مردانه و با وقار.

این ادو تویلت بطری کلاسیک و شیکی دارد. روی بطری با یک پوشش چرمی تیره‌رنگ قرار گرفته است. روی این پوشش نشان CH به تعداد فراوان کار شده است. یک روبان باریک و قرمزرنگ از پایین گردن بطری آویخته شده است. روی این روبان، نشان CH با جنس فلزی‌اش خودنمایی می‌کند. در بطری با رنگ نقره‌ای و درخشانش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

عطر کارولینا هررا سی اچ مردانه-CH for Men

عطر کارولینا هررا سی اچ مردانه-CH for Men از برند نام آشنای کارواینا هررا در سال 2009 به عنوان همراهی مدرن برای ویرایش زنانه ی آن که در سال 2007 عرضه شده بود معرفی گشت. مفهموم این عطر ” وحدت تضادها ” میباشد که  ظرافت در هم تنیده شده و در عین حال بی قاعدگی را بازگو میکند . بطزی این محصول همانند نوع زنانه ی خود شکیل و چرمی شکل ، ولی قهوه ای شکلاتی میباشد . طیف اصلی بویایی عطر چرمی ، وانیلی و چوبی میباشد . رایحه ی اولیه آن چمن ، گریپ فروت و ترنج ، رایحه ی میانی اش گل زعفران ، جوز ، بنفشه ، رایحه های چوبی معطر و یاسمن و رایحه ی اصلی و پایانی آنرا چوب صندل و خس خس ، شکر ، وانیل ، عنبر ، چوب کشمیر ، چرم و جیر تشکیل داده است . رایحه ی این عطر ترکیبی از تضاد های دوست داشتنی است که با ظرافت خاصی تمام آنچه را که از یک رایحه ی گرم انتظار دارید به شما تقدیم می کند .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ 

کارولینا هررا سی اچ 

 

Carolina Herrera CH Men


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/24:: 3:39 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها