سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]
atrbazar
 
عطر ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نینا-Nina Ricci La Tentation de N

عطر ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نینا -Nina Ricci La Tentation de Nina عطری است شیرین و ملایم.این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نیناNina Ricci La Tentation de Nina عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نینا-Nina Ricci La Tentation de Nina

عطر ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نینا-Nina Ricci La Tentation de Nina،که از روی ورژن اصلی عطر نینا طراحی شد، همکاری مشترکی بین عطر سازان معروف به نام های Olivier Cresp و Vincent Lemains بود. آن ها سال های زیادی بر روی عطریات مختلف و خلق رایحه های دوست داشتنی و وسوسه انگیزی که شما دلتان می خواهد آن را بخورید، تلاش کردند و سرانجام موفق به طراحی لاینی از ماکارونز به نام نینا شدند.این عطر ترکیبی از احساسات و مزه ها می باشد و محصولی کامل، بی نقص و بی نهایت پیشرفته ای از نینا ریچی است. این عطر شیرینی لایت و کمی دارد که در لا به لای ماکارنز های به کار رفته در ترکیباتش غوطه ور شده. عطر لا تنتیشن د نینا محصول گلی و میوه ای با رایحه ی لطیفی از مربای رازبری، همراه قطراتی از لیمو و گل رز بلغاری می باشد که با ترکیبی از بادام اکسیر بی نظیری را تشکیل می دهند.ادکلن لا تنتیشن دنینا در ابتدا با رایحه ی برگامون آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی نان بادامی، لیمو و بادام درختی می رسد و در انتها به رایحه ی وانیل ، مشک و چوب صندل ختم می شود.

  • رایحه اولیه : برگاموت ، ترنج
    رایحه میانی : تمشک ، لیمو ترش ، رز ، بادام
    رایحه پایه : رز ، وانیل ، چوب صندل سفید

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر نیناریچی لا تنتیشن د نینا

ادکلن نیناریچی لا تنتیشن د نینا

نیناریچی لا تنتیشن د نینا

Nina Ricci La Tentation de Nina


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/31:: 4:51 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها