سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود : دانش را در بند کنید . عرض کردم : در بند کردن آن چگونه است؟ فرمود : نگارش آن . [عمرو بن العاص]
atrbazar
 
عطر ادکلن فره کامیسیا 113-Gianfranco Ferre Camicia 113

عطر ادکلن فره کامیسیا 113-Gianfranco Ferre Camicia 113 عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنفره کامیسیا 113-Gianfranco Ferre Camicia 113 عطری است زنانه و شکیل.

 

عطر ادکلن فره کامیسیا 113-Gianfranco Ferre Camicia 113

عطر ادکلن فره کامیسیا 113-Gianfranco Ferre Camicia 113، عطری است گلدار، سبز، پودری و کمی تلخ که رایحه ای کلاسیک و در عین حال مدرن و جذاب از گل های دوست داشتنی را ارائه می دهد.

روی بطری این عطر در یک کادر سفیدرنگ، نشان تجاری جیان فرانکو فر و در پایین آن نام Camicia 113 را می‌توانید ببینید. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. دور گردن بطری، یک روبان نازک پارچه‌ای قرار گرفته که ظرافت خاصی را به طرح کلی بطری بخشیده است. در بطری بسیار زیبا و مدرن طراحی‌شده است. این در سفیدرنگ، عطر Camicia 113 را از سایر عطرهای هم‌رده‌اش جدا می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی سبز، صابونی مانند و پودری گل های زنبق، ماگنولیا و بنفشه آغاز می شود که به دلیل حضور مشک شیرینی بسیار کمی نیز به همراه دارد. با گذر زمان حس پودری عطر کمی افزایش یافته و رایحه گیاه نعنای هندی نیز به ترکیب عطر افزوده می شود. رایحه میانی و پایه این عطر رایحه ای نیمه شیرین و گلدار و پودری، تمیز و کمی صابونی و در عین حال کمی تلخ و گیاهی و چوبی است که حس زنانه و بسیار جذابی را به مصرف کننده منتقل می کند.

رایحه اولیه : ترنج , گل صدتومانی , مگنولیا

رایحه میانی : بنفشه , زنبق , یاس

رایحه پایه : لوبان , مشک , نعناع هندی 

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر فره کامیسیا 113

ادکلن فره کامیسیا 113

فره کامیسیا 113

Gianfranco Ferre Camicia 113


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/8/3:: 10:4 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها