سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
atrbazar
 
عطر ادکلن فره آبی-آکوا آزورا-Gianfranco Ferre Acqua Azzurra

عطر ادکلن فره آبی-آکوا آزورا-Gianfranco Ferre Acqua Azzurra عطری است خنک و تند.این عطر در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنفره آبی-آکوا آزورا-Gianfranco Ferre Acqua Azzurra عطری است مردانه و جذاب.

 

عطر ادکلن فره آبی-آکوا آزورا-Gianfranco Ferre Acqua Azzurra

عطر ادکلن فره آبی-آکوا آزورا-Gianfranco Ferre Acqua Azzurra ،عطری است خنک و شاداب که شروعی سبز، گیاهی و نیمه شیرین ترکیب از رایحه اسطوخدوس و مرکبات دارد که ساده و در عین حال خوشبو و بی آزار است. پس از گذشت زمان کمی رایحه زنجبیل به عطر اضافه می گردد. حضور زنجبیل حس فلفلی و گرم ملایمی به ساختار مرکباتی و گیاهی عطر می دهد تا رایحه را مردانه تر و جذاب تر و همزمان پیچیده تر کند.

رایحه اولیه : ترنج , اسطوخودوس , شکوفه پرتقال

رایحه میانی : رز , زنجبیل , برگ بنفشه

رایحه پایه : چوب گایاک , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر فره آبی

ادکلن فره آکوا آزورا

فره آکوا آزورا

عطر جیانفرانکو فره اکوا آزورا

 

Gianfranco Ferre Acqua Azzurra


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/8/3:: 10:5 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها