سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو تن در باره من تباه گردیدند ، دوستى که ازحد بگذراند و دروغ بافنده‏اى که از آنچه در من نیست سخن راند ] و این مانند فرموده اوست : که [ دو تن در باره من هلاک شدند دوستى که از حد گذراند و دشمنى که بیهوده سخن راند . ] [نهج البلاغه]
atrbazar
 
عطر ادکلن ولنی پرلرت-Volnay Perlerette

عطر ادکلن ولنی پرلرت -Volnay Perlerette عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ولنی پرلرت-Volnay Perlerette عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن ولنی پرلرت-Volnay Perlerette

عطر ادکلن ولنی پرلرت-Volnay Perlerette،به طور دقیق در سال 1925 تولید شده است ولی در سال 2013 برند ولنای توسط  Amelie Bourgeois احیا شده و عطرهای Yapana , Brume d’Hiver , Objet Celeste , Etoile d’Or و Perlerette در سال 2013 طراحی و باز تولید شده اند.بوی ماندگار عطر گل ها در ادکلن ولنی بی نظیر است. در نت اولیه با رایحه لیمو و آلدئیدها احساس تازگی و هوای بهاری خواهید داشت و درادامه رایحه گلی بی نظیری تمام فضا را به طور ملایم پر می کند و شیرینی خاصی را حس می کنید.بطری این عطر الهام گرفته شده از برگ ها و شاخه های بلک بری است. همانطور که سمبل این برند نیز می باشد، برگ ها و شاخه های بلک بری زندگی و انرژی را القاء می کند اما دارای طبیعت وحشی می باشد.کمپانی ولنی تولید کننده عطرهای نیش (دست ساز) است که در سال 1992 در پاریس راه اندازی شده است. خصوصیت اصلی عطرهای این برند ارتباط بویایی آن هاست. ترکیبات استفاده شده در تولید این محصولات یکی است که بروشهای گوناگونی ساخته شده اند. یکی از بهترین عطرهای فرانسوی با قدمت طولانی است که علاقه مندان سرسخت بسیاری دارد. رایحه گلی ناب عطرهای وولنی را هیچ جایی نمی توان یافت و در واقع جایگزینی ندارند.

  • رایحه اولیه: آلدهید , ترنج
    رایحه میانی: رز , یاس بنفش , یاس , فلفل صورتی , شکوفه پرتقال
    رایحه پایه: ادویه گل میخک , بنفشه , رز , زنبق , وانیل , گل ختی , مشک , روایح پودری

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ولنی پرلرت

ادکلن ولنای پرلرت

وولنی پرلرت

Volnay Perlerette


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/30:: 2:37 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها