سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به دنیا رغبت ورزد و آرزویش در آن دراز گردد، خداوند دلش را به اندازه رغبتش به آن کور می کند [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
atrbazar
 
عطر ادکلن چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم زنانه-Cesare Paciotti Or

عطر ادکلن چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم -Cesare Paciotti Oriental Supreme عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم- Cesare Paciotti Oriental Supreme عطری است زنانه و جذاب.

 

عطر ادکلن چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم-Cesare Paciotti Oriental Supreme

عطر ادکلن چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم-Cesare Paciotti Oriental Supreme

عطر ادکلن چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم-Cesare Paciotti Oriental Supreme ،در سال 2013 به بازار معرفی شده است. Oriental Superme بوی ملایمی دارد و در تمامی فصول سال قابل‌استفاده است. این عطر برای بانوان طراحی شده است. بطری Oriental Superme بسیار شیک و لوکس ساخته شده و به‌راحتی در دست بانوان جا می‌شود. روی شیشه‌ی سفیدرنگ Oriental Superme نشان تجاری Cesare Paciotti را مشاهده می‌کنید. در بطری با رنگ شفاف و شکل مکعبی‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. روی در بطری یک شمشیر که نماد Cesare Paciotti است دیده می‌شود.

Cesare Paciotti نامی جدید در دنیای عطر و ادکلن است. این برند ایتالیایی از سال 2011 وارد این حرفه شده است. شیشه های محصولالت چزاره پاچیوتی مثل یک کریستال عتیقه و گرانبها خودنمایی میکنند.

  • نت آغازی:شکوفه‌ی پرتقال، برگ بنفشه، گل شمعدانی و تمشک
  • نت میانی:گل رز، زنبق، میموسا، یلانگ یلانگ و برگ درخت انگور
  • نت پایانی:گیاه پاتچولی، چوب صندل، مشک و گل آقتاب‌گردان

به‌محض اسپری کردن Cesare Paciotti روی پوست و محل نبضتان بوی شکوفه‌ی پرتقال، برگ بنفشه، گل شمعدانی و تمشک را استشمام خواهید کرد. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل رز، زنبق، میموسا، یلانگ یلانگ و برگ درخت انگور ساخته شده‌اند. پس از مدتی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از گیاه پاتچولی، چوب صندل، مشک و گل آقتاب‌گردان تشکیل می‌شوند.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

اورینتال سوپریم

چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم

عطر چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم

ادکلن چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم

ادکلن چزاره پاچیوتی اورینتال سوپریم زنانه

Oriental Supreme

Cesare Paciotti Oriental Supreme for Her


 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/5/31:: 11:33 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها