سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زمام دار و کردار، راننده و نفس(مرکبی) سرکش است . [امام علی علیه السلام]
atrbazar
 
عطر ادکلن کاشارل گلوریا-Cacharel Gloria

عطر ادکلن کاشارل گلوریا -Cacharel Gloria عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال 2002 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کاشارل گلوریاCacharel Gloria عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن کاشارل گلوریا-Cacharel Gloria

عطر ادکلن کاشارل گلوریا-Cacharel Gloria،که توسط Olivier Cresp خلق شد ، با ترکیبی منحصر به فرد از گیاهان و گل های نایاب، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی که دارد ، برای مصرف در طول شبانه روز یا خرید هدیه پیشنهاد می شود.ادکلن کاچارل گلوریا جذاب و دل انگیز بوده و ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی دارد.

  • رایحه اولیه: عنبر – آمارتو – گل رز _ گل بامیه
    رایحه میانی: فلفل سیاه – عنبر – وانیل  گل های سفید
    رایحه پایه: لوبیا تونکا – بادام – گیلاس – سدر – استی راکس

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کاشارل گلوریا

ادکلن کاشارل گلوریا

کاچارل گلوریا

Cacharel Gloria


 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/30:: 3:47 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن ولنی آبجکت سلست-Volnay Object Celeste

عطر ادکلن ولنی آبجکت سلست -Volnay Object Celeste عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنولنی آبجکت سلست-Volnay Object Celeste عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن ولنی آبجکت سلست-Volnay Object Celeste

عطر ادکلن ولنی آبجکت سلست-Volnay Object Celeste،در اصل متعلق به سال 1925 است ولی پس از احیای برند ولنای توسط Amelie Bourgeois در سال 2013 باز تولید و باز طراحی شد.عطر دل انگیز و بی نظیر عطر آبجکت سلست را بدون شک اگر فقط یک بار اسپری کنید و استشمام کنید علاقه مند سرسخت آن خواهید شد. رایحه گلی عطر object celeste مسحور کننده و اعتیاد آور است و کسانی که از این ادکلن استفاده می کنند به سختی حاضر می شوند عطر خود را عوض کنند.ماندگاری خوبی دارد و تا مدت طولانی در لباس های شما باقی می ماند. پس از اسپری کردن در فضا به آرامی پخش می شود و تمام فضا را پر می کند. در بطری زیبا و شفافی طراحی شده است که می تواند به عنوان یک هدیه لوکس اولین انتخاب باشد.بطری این عطر الهام گرفته شده از برگ ها و شاخه های بلک بری است. همانطور که سمبل این برند نیز می باشد، برگ ها و شاخه های بلک بری زندگی و انرژی را القاء می کند اما دارای طبیعت وحشی می باشد.کمپانی وولنی تولید کننده عطرهای نیش (دست ساز) است که در سال 1992 در پاریس راه اندازی شده است. خصوصیت اصلی عطرهای این برند ارتباط بویایی آن هاست. ترکیبات استفاده شده در تولید این محصولات یکی است که بروشهای گوناگونی ساخته شده اند.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , ترنج , سالویا اسکلاریا
    رایحه میانی : گل صدتومانی , یاس
    رایحه پایه : ادویه گل میخک , رز , وانیل , روایح چوبی , بادام , لوبان , مشک , روایح پودری , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ولنی آبجکت سلست

ادکلن ولنی آبجکت سلست

وولنی  آبجکت سلست

Volnay Object Celeste


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/30:: 3:11 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن ولنی بروم د هایور-Volnay Brume d`Hiver

عطر ادکلن ولنی بروم د هایور -Volnay Brume d`Hiver عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ولنی بروم د هایور-Volnay Brume d`Hiver عطری است زنانه و مردانه و جذاب.

عطر ادکلن ولنی بروم د هایور-Volnay Brume d`Hiver

عطر ادکلن ولنی بروم د هایور-Volnay Brume d`Hiver، به طور دقیق در سال 1925 تولید شده است ولی در سال 2013 برند ولنای توسط  Amelie Bourgeois احیا،طراحی و باز تولید شده اند. بوی ماندگار عطر گل ها در ادکلن ولنای بی نظیر است. رایحه شیرین این عطر بسیار مناسب برای فصول سرد سال است چرا که شما می توانید در هوای خنک و سرد رایحه چوبی شرقی عطر brume d hiver را بهتر حس کنید.یکی از بهترین عطرهای فرانسوی با قدمت طولانی است که علاقه مندان سرسخت بسیاری دارد. بطری زیبا و لوکس در حجم 100 میلی از ویزگی های ظاهری عطر است و پیشنهاد ویژه ای به عنوان یک هدیه فوق العاده و غافل گیر کننده است.

  • رایحه اولیه : ترنج , لامی , دانه سرو کوهی
    رایحه میانی : رز , یاس
    رایحه پایه : ادویه گل میخک , بنفشه , رز , گل آفتاب پرست , وانیل , روایح دودی , خس خس , لابدانیوم , مشک , عود , روایح پودری

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ولنی بروم د هایور

ادکلن ولنای بروم د هیور

وولنی بروم د هایور

Volnay Brume d`Hiver


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/30:: 3:9 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن ولنی اتویل دی اور-Volnay Etoile d`Or

عطر ادکلن ولنی اتویل دی اور -Volnay Etoile d`Or عطری است گرم و تلخ.این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ولنی اتویل دی اور-Volnay Etoile d`Or عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن ولنی اتویل دی اور-Volnay Etoile d`Or

عطر ادکلن ولنی اتویل دی اور-Volnay Etoile d`Or،در واقع محصول سال 1925 است ولی بعد از احیای خانه عطر ولنی در سال 2013 توسط melie Bourgeois این عطرها دوباره تولید و باز تولید و طراحی شدند.عطرهایی با قدمت طولانی و اکسیر جادویی و بی نظیر فرانسوی که در بطری های زیبا و شفاف طراحی شده اند. در حجم 100 میلی لیتر ارائه می شود و تا کنون خریداران و علاقه مندان بسیاری از سراسر جهان به خود جلب کرده است. ماندگاری خوب و قدرت پخش بوی متوسط با رایحه تلخ و چرمی دلچسب که هر کسی که تنها یک بار بوی عطر Volnay Etoile d`Or را شنیده قطعا علاقه مند شده است.ولنی اتویل دی اور دارای رایحه شرقی گلی می باشد. بطری این عطر الهام گرفته شده از برگ ها و شاخه های بلک بری است. همانطور که سمبل این برند نیز می باشد ، برگ ها و شاخه های بلک بری زندگی و انرژی را القاء می کند اما دارای طبیعت وحشی می باشد.

  • رایحه اولیه: ترنج , اسطوخودوس
    رایحه میانی: رز , یاس
    رایحه پایه: ادویه گل میخک , رز , وانیل , دانه تونکا , خزه درخت بلوط , لوبان , جیر ,مشک , روایح پودری

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ولنای اتویل دی اور

ادکلن ولنی اتویل دی اور

وولنی اتویل دی اور

Volnay Etoile d Or


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/30:: 3:0 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن مندیتوروزا آی دی-Mendittorosa Id

عطر ادکلن مندیتوروزا آی دی -Mendittorosa Id عطری است گرم و تند.این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن مندیتوروزا آی دی-Mendittorosa Id عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن مندیتوروزا آی دی-Mendittorosa Id

عطر ادکلن مندیتوروزا آی دی-Mendittorosa Id،که ساخت کشور ایتالیا می باشد، در ابتدا با رایحه ی 595 آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی یاس ، زنبق و درخت یاس می رسد و در انتها به رایحه توس ، عود و دارچین ختم می شود.مندیتوروزا، معنی واضح و مشخصی در زبان ایتالیایی ندارد. فقط “روزا” که به معنی پادشاه گل ها، رز، است، ممکن است آشنا به نظر برسد. این واژه ظاهر و آوای زیبایی دارد، اما به سادگی چیزی را برای ما یاد آور نمی شود. همه می توانند معنای مد نظر خود را برای آن بکار ببرند.

  • رایحه اولیه: بنفشه شیرین ، زنبق، یاسمن بزرگ گیا
  • رایحه میانی: دارچین، دانه جوز هندی،میخک صدپر، درخت توس
  • رایحه پایه: بنزوئین، کهربا، مشک ، نعنا هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر مندیتوروزا آی دی

ادکلن مندیتوروزا آیدی

مندیتوروسا آی دی

Mendittorosa Id


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/30:: 2:53 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها