سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبانت را به نرم گویی و سلام کردن، عادت بده، تا دوستانت فراوان شوند و دشمنانت اندک گردند . [امام علی علیه السلام]
atrbazar
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن استی لودر-Estee Lauder

برند عطر ادکلن  Estee Lauderاستی لودر اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن امریکایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 88 عدد عطر و ادکلن با ا برند استی لادر | Estee Lauder وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی استی لادر | Estee Lauder از سال 1946 شروع به کار نموده  و از سال 1953 وارد  بازارر عطر و ادکلن شده است. عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
 اطلاعاتی از سال‌ های اولیه‌ زندگی ملکه‌ لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکا یعنی استی لادر وجود ندارد. اولین اطلاعات موجود در باره او، اقدام وی برای فروش کرم‌ هایی خنک‌ کننده‌ معروف به شش در یک، در سال 1924 است.
او در سال  1944ازدواج کرد، این کمپانی در سال 1946 توسط Joseph and Estée Lauderr تاسیس شد. خانم لادر خیلی زود تحت تاثیر عمویش که یک متخصص پوست وو شیمیدان بود در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی کارآزموده شد. با این باور که هر خانمی میتواند زیبا باشد تنها اگر مراقبت های اولیه را از پوستش انجام دهد استی لادر فروش محصولاتش را بصورت معرفی درب خانه ها آغاز کرد. تنها 2 سال بعد کمپانی اولین فروشگاهش را تاسیس کرد.

عطر استی لودر ادکلن Estee Lauder در سال 1953 کمپانی اولین عطرش را تحت عنوان Youth Dew به دنیای عطر و ادکلن معرفی نمود. در سال 1964 استی لادر برند آرامیس را جهت تولید عطر و ادکلن ها و محصولات زیبایی مردانه نیز راه اندازی کرد. در سال 1968، فروش شرکت او از مرز 40 میلیون دلار گذشت و سود فروش محصولات او نیز به رقم 4 میلیون دلار رسید.
لادر در سال 1972 کنترل شرکت خود را به عهده‌ پسرش گذاشت تا سال 19999 درآمد حاصل از فروش صدها نوع محصولات لادر به 3 میلیارد دلار رسید. این کمپانی باا امضای قرارداد همکاری با بیش از 25 کمپانی معروف مثل Clinique, Origins, Tom Ford, MAC و Jo Malone به تولید عطر و ادکلن با برند آنها پرداخت.
خانم لادر در سال 20044 درگذشت اما کمپانی در دست خانواده اش باقی ماند. پسرانش لئونارد و رونالد در پست های کلیدی رهبری، نوه اش ویلیام به عنوان مدیرر اجرایی، نوه دیگرش آئرین به عنوان معاون ارشد و مدیر خلاق، و نوه دیگرش جین به عنوان مدیر تجارت همگی در اداره کمپانی نقش تاثیرگذاری دارند.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                                               

عطر استی لودر

ادکلن استی لودر

قیمت عطر استی لودر

خرید عطر استی لودر

عطر Estee Lauder

 

ادکلن Estee Lauder


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/26:: 10:46 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن فرانک الیور-Franck Olivier

برند عطر ادکلن Franck Olivierفرانک اولیویر  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است.این برند یک خانه مد فرانسوی است که اولین عطر خود را در سال 2010 به بازار معرفی کرد. برند فرانک اولیفر در بازه زمانی 2010 تا 2013 دارای 266 عطر در کارنامه خود می باشد.مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در خانه مد فرانک اولیور برای طراحی عطرهای برند Franck Olivier  عبارتند از : Franck Olivier and Mark Buxtonn.

لینکهای مرتبط:

عطر فرانک الیور

ادکلن فرانک الیور

قیمت عطر فرانک الیور

خرید عطر فرانک الیور

عطر Franck Olivier

 

ادکلن Franck Olivier


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/26:: 10:46 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن فراری-Ferrari

برند عطر ادکلن فراری Ferrari اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 26 عدد عطر و ادکلن با برند فراری وارد بازار عطر و ادکلن نموده است.کمپانی فراری | Ferrari از سال 1929 شروع به کار نموده  و از سال 1991 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر وو ادکلن های این کمپانی اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Ferrari کمپانی مشهور خودرو سازی واقع در Maranello ایتالیاست که در سال 1929 توسط Enzo Ferrarii تاسیس گردید. این کمپانی کارش را با ساخت موتور سیکلت وو اتومبیلهای اسپرت برای مسابقات فرمول 1 آغاز کرد، تا اینکه در سال19477 بر خلاف میل Enzo اولین اتومبیل غیر مسابقه ای کمپانی فراری تولید شد. در همین زمان نام کمپانی به Ferrari S.p.A تغییر کرد.
 امروزه فراری بعنوان یکی از بزرگترین نام ها و حامیان مسابقات فرمول یک در جهان، تولید کننده قطعات موتوری و ارائه کننده سبک زندگی لوکس با اتوموبیل هایی گرانقیمت، شناخته می شود. لوگوی این شرکت یک اسب سیاه در زمینه زرد است. از نقاط عطف این شرکت می توان به قهرمانی در جایزه بزرگ فصل و راه اندازی موفقیت آمیز اتومبیل های جاده ای موسوم به سوپرکارها اشاره کرد.

عطر فراری-ادکلن فراری-Ferrari Ferrari پس از کسب موفقیتهای پی در پی و شهرت در ساخت اتومبیلهای مدرن دست به تولید محصولات دیگر از قبیل عطر و ادکلن زد، در سال 1991 فراری با معرفی عطر Ferrari Blackk قدم به یک وادی جدید در تجارت نهاد و وارد بازار عطر و ادکلن شد . نت های شیرین و شرقی این عطر و ادکلن باعث شد تا خیلی زود جایگاه ویژه ای در قفسه عطر فروشی ها پیدا کند. اگرچه قیمت فوق العاده زیاد اتومبیل های این برند باعث شد تا خیلی از مردم به آن دست پیدا نکنند اما خرید این عطر و ادکلن ها برای مردم عادی حس برتری را برای آنها به همراه داشت.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر فراری

ادکلن فراری

قیمت عطر فراری

خرید عطر فراری

عطر Ferrari

 

ادکلن Ferrari


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/26:: 10:46 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن امانوئل اونگارو-Emanuel Ungaro

برند عطر ادکلن Emanuel Ungaroامانوئل اونگارو  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است و این برند یک طراح ارشد  مد فرانسوی است . پدر او که یک خیاط بود ، در زمان حکومت فاشیست به ایتالیا رفت و اولین چرخ خیاطی خود را به پسرش داد به همین دلیل اونگارو سال 1955 که تنها 22 سالش بود ، به پاریس بازگشت و در آنجا مشغول به کار برای Cristobal Balenciaga شد. بعد از مدتی کار ، در سال 1965 او توانست خانه ی مدی با نام خود در پاریس تاسیس کند. وی به دلیل طراحی های رنگین و دوست داشتنی که بر روی لباس ها انجام می داد خیلی زود در میان بانوان شیک پوش به محبوبیت دست یافت . اولین عطر و ادکلن امانوئل اونگارو در سال 1983 با نام Diva به بازار عرضه شد و همکاری و مشارکت با برندهای معروفی نظیر Ferragamo , Bvlgari او را به موفقیت های چشمگیری در این زمینه رساند . آنگارو پس از بازنشتگی در سال 2005 امتیاز برند Ungaro را به یک سرمایه دار عرب به نام Asim Abdullah فروخت و از آن پس او راه اونگارو را ادامه داد. برند امانوئل اونگارو در بازه زمانی 1977 تا 2013 دارای 33 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر امانوئل اونگارو برای طراحی عطر و ادکلن برند Emanuel Ungaro عبارتند از : Francoise Caron, Francis Kurkdjian, Olivier Polge, Domitille Michalon, Jacques Polge, Max Gavarry, Veronique Nyberg, Marc Chaillant, Loc Dong, Yves Cassar, Pascal Gaurin, Nathalie Lorson , Francois Demachy.

لینکهای مرتبط:

عطر امانوئل اونگارو

ادکلن امانوئل اونگارو

قیمت عطر امانوئل اونگارو

خرید عطر امانوئل اونگارو

عطر Emanuel Ungaro

 

ادکلن Emanuel Ungaro


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/26:: 10:45 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن الی ساب-Elie Saab

 برند عطر ادکلن Elie Saabالی ساب  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن لبنانی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 14 عدد عطر و ادکلن با برند الی ساب وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی عطر الی ساب-ادکلن Elie Saab از سال 1982 شروع به کار نموده و از سال 20111 وارد بازارر عطر و ادکلن شده است. عطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
 الی ساب یک طراح مد لبنانی است که به دلیل لباس شب های زیبا و چشم گیری که طراحی می کند بسیار معروف می باشد .لباس های او توسطط بسیاری از سلبریتی هایی که در فرش قرمز حضور می یابند، پوشیده شده است.این برند با همکاری یک شرکت عطری ، اولین محصول خود را  با نام عطر له پقفوم (Le Parfum)  در سال 2011 معرفی کرد و وارد دنیای عطریات شد.

عطر الی ساب-ادکلن Elie Saab برند الی ساب در بازه زمانی 2011 تا 2016 دارای 14 محصول در کارنامه عطری خود است  .مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در عطر الی ساب که برای طراحی عطرهای الی ساب همکاری می کند ، Francis Kurkdjian می باشد.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر الی ساب

ادکلن الی ساب

قیمت عطر الی ساب

خرید عطر الی ساب

عطر Elie Saab

 

ادکلن Elie Saab


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/26:: 10:45 صبح     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها