سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برای کاری با تو دوستی کند، با برآوردنش از تو روی خواهد گرداند . [امام علی علیه السلام]
atrbazar
 
بررسی برند عطر ادکلن لاگوست-Lacoste

برند عطر ادکلن لاگوست-Lacoste اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 40 عدد عطر و ادکلن با برند لاگوست | Lacoste  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی لاگوست | Lacoste از سال 1933 شروع به کار نموده  و از سال 1984 وارد  بازار عطرر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Rene Lacoste تنیس باز مشهور فرانسوی در سال 1904 متولد شد. وی در دو زمینه ی تنیس و مد به شهرت دست یافته بود. Lacoste در مسابقات US Open در سالل 19277 با تیشرت ساخته خودش که از پارچه ای کشی و سبک بود در مسابقات حاضر شد که این لباس قسمت اعظمی از گسترش مد دردنیای تنیس بشمار می رفت.

عطر لاگوست-ادکلن لاگوست-Lacoste در سال 1933 به همراه Andre Gillier مالک بزرگترین شرکت تولیدی پوشاک بافت در فرانسه، برند Lacoste را با تولید تیشرتهای تنیس و گلف افتتاح کرد. در یکی از جام های دیویس، آمریکن پرس، لاکوست را به خاطر یک شرطبندی که در مورد کیفی از پوست سوسمار انجام شده بود،، تمساح نامید و اینگونه بود که سوسمار به لوگوی Lacoste تبدیل شد. Lacoste پس از موفقیت در تولید تیشرتهای ورزشی محصولاتی از قبیل ساعت، عینک آفتابی،، محصولات چرمی، کفش ورزشی، عطر و ادکلن و ... را به تولیدات خود افزود.
لاگوست اولین عطرش Lacoste for Men را در سال 1984 به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. پس از آن نیز انواع عطرهای زنانه و مردانه را با ظاهری اسپرت روانه بازار عطر وو ادکلن کرد. لاگوست عطرهایش را با همکاری عطر و ادکلن سازی Procter & Gamble تولید می نماید.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر لاگوست

ادکلن لاگوست

قیمت عطر لاگوست

خرید عطر لاگوست

 عطر Lacoste

ادکلن Lacoste


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/22:: 6:25 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن لوبین| Lubin |

پیر فرانسوا لوبین بنیانگذار عطرهای نوین است. وی، که در سال 1774 متولد شد، در یکی از پرآشوب‌ترین دوره‌‌های تاریخ فرانسه می‌‌‌زیست زیرا نظام پیشین سبب انقلاب صنعتی شد. اتفاقاً، والدین لوبین در نزدیکی کارگاه عطر مشهور ژان لویی فارژون پاریس زندگی می‌‌‌کردند. بنابراین در سال 1784، او پیر فرانسوای ده ساله را در هنر عطرسازی آغاز کرد. در زمان فارژون، لوبین به‌تدریج مورد اعتماد دادگاه سلطنتی فرانسه قرار گرفت.

فارژون متعلق به یک سلسل? باستانی از عطرهای مون‌پلیه بود و در واقع عرضه‌کنند? منصوب ملکه ماری آنتوانت بود. با وجود اینکه در پاییز سال 1789، در آغاز انقلاب فرانسه، در باغ تویلری با خانواده‌اش تحت بازداشت خانگی قرار داشت، ملکه همچنان به دریافت بسته‌‌هایی از عطر وفادارش ادامه داد، که شاگرد جوانش می‌‌‌آورد. هر روز، با استفاده از ترکیب پیچیده‌ای از اسانس‌‌های ترنج و نارنج سرحال می‌‌‌شد. همچنین عاشق عطر گل رز بود که او را به یاد باغ‌‌های تریانون می‌‌‌اندازد و اینکه فارژون در استخراج بسیار مهارت داشت.

با این حال، در سال 1792، در 18 سالگی، پیر فرانسوا لوبین پاریس و ناآرامی‌‌های انقلاب را ترک، و به سمت گراس به کارگاه استاد عطرساز دیگری، تومبارلی، حرکت کرد. تومبارلی او را با «روش ایتالیایی» آشنا کرد، که دو قرن قبل توسط کاترین د مدیچی از فلورانس وارد شده بود.

طراحان : توماس فونتاین , اولیویه جیاکو بتی , دلفین تیری , هنری ژیبولت

لینکهای مفید : لوبینLubin | عطر لوبینادکلن Lubin | خرید عطر لوبینقیمت ادکلن Lubin


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/22:: 6:23 عصر     |     () نظر
 
بررسی برند عطر ادکلن لاپرلا-La Perla

برند عطر ادکلن La Perla-لاپرلا اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن ایتالیایی است. لاپرلا یا همان مروارید یک برند لباس زیر زنانه است که در سال 1954 در Blogna تاسیس شد. شخصی به نام La Perla Ada Masotti که ایده هایی نوین برای ساخت و طراحی لباس های زیر زنانه داشت اولین بوتیک خود را در همان سال افتتاح کرد .این کمپانی توانست خود را در میان کمپانی های معروف و لوکس از جمله : Leaver"s Lace ،با انجام کارهایی نظیر :نخ ریسی های ظریف ،تولید تور در نساجی های مجهز و تکنیک های کوک زنی ایتالیایی و سنتی از قبیل : Frastaglio متمایز کند. این شرکت طرح های به ثبت رسیده ی دیگری نیز دارد که تولیدات خود را برای چند سالی در این زمینه ادامه داد. در دهه ی 1970 لباس های شنا از طریق این شرکت طراحی و تولید شد که این را در کنار طراحی لباس زیر زنانه در نظر داشت.در دهه ی 1980 کمپانی به نام Malizia با این برند به منظور طراحی های به روز تر و شیک تر شروع به همکاری کرد . عطر لاپرلا برای اولین بار در سال 1986 با نام "Original La Perla" که در بطری شیشه ای خمیده ای ، برای بانوان طراحی شده بود ، به بازار عطریات معرفی گشت .برند لاپرلا با تاسیس بوتیک های مد خود در شهرهای میلان و پاریس توانست دامنه ی فعالیت های خود را از ملی به بین المللی گسترش دهد .این کمپانی در سال 2008 توسط San Francisco-based investment group خریداری شد . ادکلن لاپرلا امروزه با همکاری با Morris Profumi تولید می شود. برند La Perla در بازه زمانی 1987 تا 2013 دارای 29 محصول در کارنامه عطری خود می باشد.مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر لاپرلا برای طراحی برند La Perla عبارتند از : Olivier Polge, Pierre Bourdon, Daniela (Roche) Andrier, Francoise Caron , IFF.

لینکهای مرتبط:

عطر لاپرلا

ادکلن لاپرلا

قیمت عطر لاپرلا

خرید عطر لاپرلا

عطر La Perla

ادکلن La Perla


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/22:: 6:18 عصر     |     () نظر
 
بررسی برند عطر ادکلن لاپقیه-La Prairie

برند عطر ادکلن لاپقیه-La Prairie اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن سوئیسی است.لاپق یک کمپانی لوازم آرایش سوییسی است که توسط Clinique La Prairie ، در سال 1931 پایه گذاری شد. این کیلینیک یکی از پیشگامان صنعت مراقبت و احیای پوست می باشد که خط تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست آن، رسما در سال 1982 شروع به فعالیت کرد . برند لاپق یک برند معروف در تولید محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری است، ولی تلاش خود را در زمینه ی عطریات از دهه ی 1960 آغاز کرد. اولین عطر آن با نام One Perfect Rose توسط Guy Robert در سال 1965 به بازار عرضه شد . اکثر عطرهای معروف برند لاپق در خط تولید Silver Rain Shimmer Mist در سال 2004 می باشند. در سال 2009 در لاین عطری لاپق تحولی ایجاد شد و به معرفی مجموعه های Life Threads ، در بطری هایی شیک ، که با رشته هایی از سنگ های قیمتی تزیین شده بودند ، پرداخت . این خط تولید تا سال 201

0 همراه با معرفی موج دیگری از عطریات Life Threads به نام های Sapphire , Ruby ,Emerlad ، ادامه یافت. برند La Prairie در بازه زمانی 1990 تا 2011 دارای 12 محصول در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در عطر لاپق برای طراحی برند لاپق عبارتند از : Guy Robert and Claude Dir.

لینکهای مرتبط:

عطر لاپقیه

ادکلن لاپقیه

قیمت عطر لاپقیه

خرید عطر لاپقیه

عطر La Prairie

ادکلن La Prairie


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/22:: 6:16 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن لورنزو ویلورسی | Lorenzo Villoresi |

لورنزو ویلورسی از زمان اولین سفر خود به خاورمیانه در سال 1981، به ادویه‌جات و عطرها علاقه‌مند شد و از این علاقه در بازگشتش به ایتالیا، برای تهیه‌ی پات پوری‌های اصیل و رایحه‌های شخصی استفاده کرد.

در همان دوره مطالعاتش را در حوزه‌ی عطرسازی، رایحه‌ها، روش‌های عصاره‌گیری، همراه با تولیدات آزمایشی تنتورها، دم کردنی‌ها و دیگر گیاهان خوشبو آغاز کرد.

در دهه‌ی هشتاد، همراه با حرفه‌ی دانشگاهی خود یعنی پژوهش در فلسفه‌ی باستانی، اسانس‌ها و عطرسازی اشتیاق حقیقی لورنزو ویلورسی شدند که بطور دائم درخواست‌های رایحه‌های سفارشی را دریافت می کرد.

آغاز فعالیت تجاری حقیقی شرکت تازه تأسیس «لورنزو ویلورسی» در سال 1990 بود که سفارشی مهم برای پات پوری، شمع‌های معطر و گلدان‌های معطر از خانه‌ی مد فندی دریافت کردند. پس از داشتن چند پروژه‌ی مهم با اسامی مشهور صنعت مد، در سال 1993 اولین مجموعه‌ی پرفیوم‌ها و ادو تویلت‌ها با نام لورنزو ویلورسی راه موفقیت را می‌یابد.

دو رایحه‌ی اول با نام‌های ساده‌ی «اومو و دونا»  همچنان جزو کلاسیک‌های محبوب هستند. با تمرکز بیشتر از پیش بروی مجموعه‌ و کمتر از پیش بروی پروژه‌های شخصی، لورنزو ویلورسی تعدادی رایحه‌های «تک-مایه»‌ای را  خلق می‌کند که تفسیر شخصی‌اش از بن مایه‌های عطرسازی کلاسیک هستند: ماسک، ساندالو، پچولی، اسپزی، وایلد لاوندر با فرمول‌های بسیار پیچیده‌ای مشخص شده‌اند و مواد طبیعی باارزشی سخاوتمندانه در آنها بکار برده شده است.

اخیراً مجموعه‌ی جدیدی از «رویاهای بویایی» الهام گرفته شده است که یادآور مناظر، محیط‌ها و جهان‌های مرموز و رویایی همچون پایپر نیگروم (مسیر ادویه)، تینت د نیژ (زیبایی پیچیده بل اپوک)، دیلمون (بهشتی بین النهرینی)، یربامات (چمن‌زاری بی پایان پر از بوته و گل)، الموت (رایحه‌ی شرقی غنی و مجلل)، ایپربوریا ( رایحه‌ای خنک-لطیف الهام گرفته از مردم افسانه‌ای شمال بزرگ)، تسئوس-دسوس (رایحه‌ای خنک، پرطراوت و نورانی، یادآور سرگذشت‌های باستانی) است و در سپتامبر 2012 آئورا ماریس، نسیم دریا، اولین رایحه‌ی مجموعه‌ی «دریای ما» که به مفهوم دریای مدیترانه برمی‌گردد.

در سال 2006 لورنزو ویلورسی جایزه عطرسازی بین المللی «پریکس کتی» در پاریس را دریافت می‌کند که مهم‌ترین راه برای به رسمیت شناختن در حرفه‌ی هنری عطرسازی است.

بین سال‌های 2005 و 2006 کار بازسازی کاخ خانوادگی قدیمی در خیابان ویا دُ بردی آغاز می‌شود. این کاخ میزبان آکادمی عطرسازی می‌شود که شامل  دوره‌ها، سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و غیره، در سراسر جهان رایحه‌ها می‌شود. همچنین باغی از گیاهان خوشبو، کافه تریا، فروشگاه و مجموعه‌ای از اسانس‌های غیررایج و نایاب نیز در آنجا خواهند بود.

سبک خالی از اشتباه آفرینش‌های لورنزو ویلورسی با فرمول‌های بسیار ساختاریافته و یادداشت‌های آتشین، لطیف و استقبال شده بوجود آمده است که از تمام هرم بویایی عبور می‌کند.

طراح : لورنزو ویلورسی

لینکهای مفید: لورنزو ویلورسی | Lorenzo Villoresi | ادکلن لورنزو ویلورسی | عطر Lorenzo Villoresi |خرید عطر لورنزو ویلورسی | قیمت دکلن  Lorenzo Villoresi


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 99/10/22:: 6:13 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها