سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون تنگدست شدید به صدقه دادن با خدا سودا کنید . [نهج البلاغه]
atrbazar
 
عطر ادکلن شنل چنس-چنل چنس پرفیوم - Chanel Chance

عطر ادکلن شنل چنس-چنل چنس پرفیوم - Chanel Chance

عطر ادکلن شنل چنس-چنل چنس پرفیوم - Chanel Chance عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال 2003 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر شنل چنس عطری است زنانه و محرک .

 chance در لغت به معنای « شانس » است . طرز نوشتن Chance و Chanel بسیار شبیه به هم است ، گویی که این دو به خاطر یکدیگر خلق شده اند ! شیشة آن به شکل دایره است برخلاف شیشه های قدیمی که مثل Chanel N5 به شکل مستطیل بودند . طراحی رایحه ، بطری و کاور این محصول برگرفته از نام آن به معنای خوشبختی ، اقبال و شانس است به طوریکه شیشه ی دوار آن نشان از دایره و چرخ شانس میباشد.

عطر شنل چنس - Chanel Chance
عطر شنل چنس - Chanel Chance

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «جک پولژ» (Jacques Polge) انجام شد. اگر به بطری Chance دقت کنید، خیلی زود به بطری دایره‌ای و تخت آن علاقه‌مند می‌شوید. روی بطری، نام Chance و در پایین آن CHANEL را مشاهده می‌کنید. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با شکل مکعبی و رنگ نقره‌ای‌اش، وزن خوبی را به بطری و ترکیب کلی این شانل اضافه کرده است.

با اولین اسپری از Chance روی پوست و محل نبض یا لباستان متوجه بوی آناناس، گل زنبق، گیاه پاتچولی، فلفل و سنبل خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، در شما و کسانی که این بو را استشمام می‌کنند انرژی و هیجان فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از گل‌ یاسمین و لیمو تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب دوگانه، علاوه بر طراوت و شادی، انرژی آرامش درونی را هم به شما منتقل می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان متوجه جانشینی نت‌های پایانی به‌جای نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب مشک، گیاه پاتچولی، علف وتیور و وانیل تشکیل شده‌اند. این ترکیب تند و شیرین با خنکی ملایمی که دارد، آرامش و تمرکز را به شما هدیه می‌دهد.

  • نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : لیمو (Lemon) ، اناناس (Pineapple) ، فلفل قرمز (Pink Pepper)
  • نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : گل سنبل (Hyacinth) ، گل زنبق (Iris) ، گل یاس (Jasmine)
    نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : کهربا (Amber) ، مشک (Musk) ، درخت پچولی (Patchouli) ، درخت خس خس (Vetiver)

 

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

ادکلن شنل چنس 

عطر شنل چنس 

چنل  چنس

شنل چنس 

Chanel Chance


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/7/11:: 7:2 صبح     |     () نظر
 
عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل-کوکو شانل-Chanel Coco Mademoiselle

عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل-کوکو شانل-Chanel Coco Mademoiselle 

عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل-کوکو شنل-Chanel Coco Mademoiselle عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال 2001 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل-Chanel Coco Mademoiselle  عطری است زنانه و محبوب همه

عطر زنانه Coco Mademoiselle Chanel for women (کوکو مادمازل شنل) که توسط Jacques Polge خلق شد ، برنده ی جایزه FiFi برای داشتن بهترین تبلیغ در سال 2008 گردید . این عطر شگفت انگیز با ترکیباتی منحصر به فرد از گل ها میوه های بسیار دلپذیر ، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی که دارد توانست عنوان بهترین عطر را در 3 سال پیاپی به خود اختصاص دهد .

عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل-Chanel Coco Mademoiselle
عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل-Chanel Coco Mademoiselle

این عطر رویایی و بسیار دوست داشتنی هواداران بسیاری را به خود اختصاص داده و باعث درخشندگی بانوان در همه ی مجالس می شود.این عطر با قاطعیت کامل بهترین عطر زنانه این برند و در ردیف چند عطر برتر جهان جا دارد و طرفداران و استفاده کنندگان آن به شدت از آن حمایت کرده و آنرا نمونه ای واقعی از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای یک خانم متشخص میدانند.

رایحه اولیه: پرتقال – ماندارین – شکوفه پرتقال – ترنج
رایحه میانی: میموس – گل یاس – گل رز – یالانگ یالانگ 
رایحه پایه: لوبیا تونکا – نعناع هندی – اپوپوناکس – وانیل – خس خس - مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کوکو شنل

عطر کوکو شانل

ادکلن شنل کوکو

شنل کوکو مادمازل

Chanel Coco

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/7/11:: 7:0 صبح     |     () نظر
 
عطر ادکلن شنل کوکو نویر-کوکو چنل-Chanel Coco Noir

عطر ادکلن شنل کوکو نویر-کوکو چنل-Chanel Coco Noir

عطر ادکلن شنل کوکو نویر-Chanel Coco Noirعطری است با رایحه گرم و تلخ و شیرین. این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ادکلن شنل کوکو نویر-Chanel Coco Noir عطری است زنانه و محبوب .

اولین محصول این گروه یعنی کوکو چنل در سال 1984 با ترکیبی خارق العاده همگان را شیفته خود کرد و در ادامه در سال 2001 عطر کوکو مادمازل توانست خودرا به عنوان بهترین عطر زنانه جهان در 3 سال پیاپی معرفی کند، و اما امروز کوکو نویر در اوایل روزهای تولید و معرفی یعنی اواخر تابستان 2012 همه رکوردها و زحمات دیگر برندهای عطرسازی جهان را خنثی کرده و با قدرت تمام بعنوان بهترین عطر جهان در سال 2012 تا کنون بر مسند قدرت بنشیند.

عطر ادکلن شنل کوکو نویر-Chanel Coco Noir
عطر ادکلن شنل کوکو نویر-Chanel Coco Noir

عطر زنانه Coco Noir Chanel for women (کوکو نویر شنل) که توسط Jacques Polge خلق شد ، ترکیبی از نسخه ی قدیمی و جدید کوکوشنل می باشد . این محصول به دلیل ماندگاری بسیار بالا ، بویی فریبنده و لطافت خاصی که دارد همگان را شیفته ی خود کرده است . استفاده از این عطر حس خوب و منحصر به فردی را به مصرف کننده خود القا می کتد. کوکو نویر با رایحه ی گرم و تلخ خود برای مصرف در شب های سرد پاییزی و زمستان و یا میهمانی های شبانه پیشنهاد می شود .

رایحه ابتدایی تلخ ناشی از تونکا و نعناع و ترنج این عطر همگان را شگفت زده میکند که چرا عطری زنانه با رایحه ای به این تلخی ولی در ادامه با تغییری رویایی و اعجاب انگیز طرف هستیم رایحه ای شیرین و گرم به صمیمیت گلهای بهاری رز و یاسمن بخوبی در آن عیان است. پخش بو و ماندگاری خوب این محصول و رایحه گیرایش آن را از دیگر محصولات زنانه جهان جدا ساخته است.

  • رایحه اولیه: گریپ فوروت – ترنج 
    رایحه میانی: گل یاس – گل رز – گل شمعدانی – نرگس
    رایحه پایه: لوبیا تونکا – چوب صندل – نعناع هندی – وانیل – مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر شنل کوکو نویر

کوکو چنل

ادکلن شنل کوکو نویر

شانل کوکو نویر

شنل کوکو نویر

Chanel Coco Noir


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/7/11:: 6:59 صبح     |     () نظر
<      1   2      
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها