سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبح و شب در فراگیری دانش بودن، نزد خدا برتر از جهاد در راه خدای است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
atrbazar
 
عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ زنانه - Carolina Herrera CH Women

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ زنانه   - Carolina Herrera CH Women

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ زنانه - Carolina Herrera CH Women عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch کارولینا هررا سی اچ زنانه عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن زنانه کارولینا هررا سی اچ محصولی است از برند نام آشنای کارولینا هررا ، ” یک شروع تازه و پایانی شرقی ” لقبی که این برند در سال 2007 بر روی محصول تولیدی خود نهاد میباشد . طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرسازهای مشهوری همچون «اولیویر کرسپ»، «روزندو متیو» و «کارولینا آدرین هررا» که دختر موسس این شرکت است انجام شده است. سی اچ با بوی مرکباتی، چوبی و شیرینش برای روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این عطر شرقی شیشه‌ی بسیار زیبایی دارد. روی شیشه، یک پوشش چرمی قرمزرنگ که با طرح CH تزیین‌شده کار شده است. یک روبان قرمزرنگ از گردن این بطری آویخته شده که روی آن حروف CH با جنس فلزی و رنگ نقره‌ای دیده می‌شود. در بطری از جنس فلز است و با رنگ نقره‌ای‌اش درخشش خاصی به ترکیب کلی CH بخشیده است.

عطر کارولینا هررا سی اچ زنانه - Carolina Herrera CH Women

عطر زنانه سی اچ یکی از محبوبترین و پرفروشترین محصولات زنانه کارولینا هررا میباشد . طیف بویایی این عطر میوه ای ، شیرین و چوبی میباشد . رایحه ی اولیه ، ترنج ، گریپ فروت ، لیمو ، خربزه ، رایحه ی میانی ، رز، دارچین ، بادام سوخته ، یاسمین ، شکوفه پرتقال ، رایحه اصلی و پایانی ، عنبر ، چرم جیر، نعناع هندی ، مشک ، چوب صندل و چوب کشمیر میباشد . این ادکلن تمام حس تازگی را یکجا به روح و جسم شما وارد می سازد . نت های بکار رفته در آن که شامل ترنج ، پرتقال ، گریپ فروت و هندوانه است  خود را در اولین لحظات مصرف نشان می دهد . خلاصه اینکه تمام خصوصیات یک کار ارزنده به یک جا در این محصول گرد آوری شده است.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ 

کارولینا هررا سی اچ 

 

Carolina Herrera CH Women


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/25:: 5:48 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن 212 وی آی پی مردانه-Carolina Herrera 212 VIP Men

عطر ادکلن 212 وی آی پی مردانه  -Carolina Herrera 212 VIP Men

عطر ادکلن 212 وی آی پی مردانه-Carolina Herrera 212 VIP Men عطری است با رایحه گرم و تلخ . این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch 212وی آی پی مردانه عطری است مردانه و خاص .

طراحی و فرمولاسیون این عطر را دو نفر از عطرسازهای مشهور دنیا با نام‌های «Emilie (Beveirre) Coppermann» و «Lucas Seiuzac» انجام داده‌اند. مردی که از این عطر استفاده می‌کند، بسیار جذاب‌تر و کاریزماتیک‌تر به نظر می‌رسد. چهره‌ی مشهوری که در کمپین تبلیغاتی این عطر نقش پررنگی ایفا کرده «Jon Kortajarena» نام دارد. بطری این عطر خیلی ساده طراحی شده است. روی بطری فلزی 212 وی آی پی، نام این عطر به‌صورت افقی حک شده و خودنمایی می‌کند. این بطری زیبا بسیار خوش‌دست بوده و به‌راحتی می‌توانید آن را در جیب یا کیف‌دستی خود نگه‌دارید. در بطری هم مثل بدنه از جنس فلز بوده و درخشش آن از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، توجه شما را به خودش جلب می‌کند.

عطر 212 وی آی پی-Carolina Herrera 212 VIP Men

عطر ادکلن مردانه کارولینا هررا 212 وی آی پی ، از برند کارولینا هررا با همان شعار تبلیغاتی خود ” آیا نام شما در لیست است ؟ این یک مهمانی خصوصی است ” بدنبال نسخه ی زنانه اش در سال 2010  طراحی گشت . محصولی جذاب ، شیک ، با بوی شب زنده داری که منعکس کننده سبک و نگرش نخبگان حزب نیویورک می باشد . رایحه ی معطر ، تند و تازه ی آن در بطری سیلورش همانند یک کوکتل مواد منفجره متشکل از ودکا ، میو ه های ترش ، نعناع منجمد ، زنجبیل ، فلفل سیاه ، خاویار ، چرم ، کهربا و نت های چوبی می باشد . این محصول فوق جذاب و مقاومت ناپذیر بسیار مناسب برای استفاده در مهمانی های شبانه و فصل زمستان می باشد . رایحه ی ماندگار به همراه پخش بوی بالای آن حضور شما را در محفل دوستان پر رنگ تر می نماید . در نت ابتدای اش لیمو ترش ، خاویار ، فلفل سیاه ، زنجبیل و میوه ساعتی در نت میانی اش بوی غالب ودکا به همراه ادویه جات ، نعناع و نوشیدنی جین و در نت پایه اش کهربا ، چرم و نت های چوبی را دارا می باشد .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن 212 وی آی پی 

212وی آی پی 

 

Carolina Herrera 212 VIP Men


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/25:: 5:48 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ پرایو مردانه-Carolina Herrera CH M

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ پرایو مردانه  -Carolina Herrera CH Men Prive

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ پرایو مردانه-Carolina Herrera CH Men Prive عطری است با رایحه گرم و تلخ . این عطر در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch کارولینا هررا سی اچ پرایو عطری است مردانه و کلاسیک .

عطر ادکلن مردانه سی اچ پرایو از برند سرشناس و معروف کارولینا هررا - در ادامه نسخه های ادکلن سی اچ از برند کارولینا هررا - نسخه ی جدیدی است از عطر سی اچ مردانه سال 2009 ، که اینبار در کاوری زیبا با جزئیات مشکی و طلایی روشن و با ترکیب رایحه ای جدید ، در سال 2015 به بازار عرضه شد .این محصول از رایحه ای گرم برخوردار بوده و مناسب استفاده در فصل های سرد سال است. این عطر بسیار مدرن، درعین شیک‌بودن بسیار کلاسیک است. این عطر چوبی و شرقی برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. روی شیشه‌ی این عطر، نشان کارولینا هررا با رنگ طلایی مشاهده می‌شود. در بطری با رنگ سیاهش با نیمه‌ی تیره‌ی بطری هارمونی خوبی ایجاد کرده است. این در به‌وسیله‌ی یک لولای فلزی به بدنه‌ی عطر متصل شده تا هم جلوه‌ی بیشتری ایجاد کند و هم احتمال گم‌شدنش از بین برود. نیمه‌ی پایینی شیشه شفاف است و مایع درون بطری به‌خوبی از روی آن دیده می‌شود.

عطر کارولینا هررا سی اچ پرایو مردانه-Carolina Herrera CH Men Prive

عطر مردانه ی سی اچ پرایو شرقی چوبی ، عطر چرمی ، هیجان انگیز ، غنی و لوکس بوده و ترکیبی از لایه های تلفیقی ویسکی با بوی انفجاری و شدید چرم بوده و ترکیبی رنگی و سیاه و سفید را داراست . در نت ابتدایی گریپ فروت ، پوملو ، ویسکی و در نت میانی اسطوخودوس ، مریم گلی ، آویشن و هل و در نت اصلی دانه ی تونکا ، چرم ، بنزوئین و نت های چوبی را با خود همراه دارد . عطر ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ پرایو همراه با نسخه ی زنانه ی خود ترکیبی از ظرافت ، لوکس بودن ، شور و شوق را به ارمغان می آورد . اغوا گری در سطح به تمام معنا را با رایحه ی این عطر میتوان تجربه کرد . عکاسی کمپین عطر ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ پرایو بر عهده ی ماریو تستینو بوده و مدل های حاضر در این عکس نیز جاسلین و لیلی الدریج میباشند

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ پرایو 

کارولینا هررا سی اچ پرایو 

 

Carolina Herrera CH Men Prive


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/25:: 5:48 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه-Carolina Herrera Chic for Wome

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه  -Carolina Herrera Chic for Women

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه-Carolina Herrera Chic for Women عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال 2004 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا شیک-Carolina Herrera Chic for Women عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه-Carolina Herrera Chic for Women

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه-Carolina Herrera Chic for Womena ،که توسط Alberto Morillas خلق شد ، محصولی جذاب ، لطیف و در رنگ آمیزی قرمز است که نشان دهنده ی عشق و گرایش می باشد .

رنگ قرمز انسان را به تفکر در سحرآمیز بودن و قدرتی تاثیر گذار داشتن وا می دارد . به همین خاطر این عطر را به خانم های خوش سلیقه که همیشه خاص و منحصر به فرد بودن را دوست دارند پیشنهاد می کنیم.

  • رایحه اولیه: گل مریم - کل رز – مانگا قرمز
    رایحه میانی: شکوفه پرتقال – مانگا – سوسن – شکوفه ماندارین
    رایحه پایه: چوب صندل – وانیل - مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا شیک

ادکلن کارولینا هررا شیک

کارولینا هررا شیک زنانه

 

Carolina Herrera Chic for Women


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/25:: 5:47 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سوبلیم-CH Sublime

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سوبلیم  -CH Sublime

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سوبلیم-CH Sublime عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch سوبلیم عطری است زنانه و شیک .

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سوبلیم محصول سال 2013 کارولینا هررا اولین ادکلن الهام گرفته شده از ادکلن سی اچ زنانه است که در سال 2007 تولید شده بود. سی اچ سوبلیم در نسخه پرفیوم و ظاهری شکیل و دوست داشتنی روانه بازار شده و در مورد رایحه آن صحبت‌های زیادی شده است. برخی معتقدند رایحه آن بهبود یافته رایحه ادکلن معروف ایفوریا است با این تفاوت که بخش چوبی آن حذف شده و ادکلن زنانه تر شده است. برخی آن را اصلاح شده ادکلن سی اچ می‌دانند که بخش ادویه‌ای آن برجسته‌تر شده است. و برخی دیگر رایحه پایه آن را به ادکلن مطرح آیدیل از شرکت گرلن نسبت می‌دهند.

عطر کارولینا هررا سی اچ سوبلیم-CH Sublime

نت ابتدایی آن متشکل از گل ساعت و ترنج ، نت میانی آنرا گل های ارکیده و رز تشکیل داده و نت نهایی این محصول ترکیبی از عنبر سائل و چرم میباشد که پایه های ساخت این عطر را شامل میشوند . عطری که با رایحه ای بسیار اغوا کننده و احساس برانگیز ، کاملا زنانه بوده و از جذابیت و مرموزی خاصی برخوردار است . ترکیبات این رایحه الهام گرفته از تلفیق رایحه های قدیمی قرن بیستم و مدرنیته میباشد . عطر سی اچ سابلیم عطری کاریزماتیک و با دنیایی از رمز و راز ، که آنرا خاص تر کرده است ، میباشد . این محصول نوع جدید و الهام گرفته از عطر سی اچ ادو پرفیوم میباشد . رایحه ی این عطر به گونه ای است که شما را فورا در عشق غرق مینماید و به انضمام بطری فوق زیبایی که دارد ، از هر لحاظ دلبری مینماید.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ سوبلیم

کارولینا هررا سی اچ سوبلیم

 

CH Sublime


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/25:: 5:47 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها