سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بطلبید و آن را با بردباری و وقار زینت دهید و برای آن کس که به او دانش می آموزید ، فروتنی نمایید . [امام صادق علیه السلام]
atrbazar
 
عطر ادکلن جوپ جامپ-Joop Jump

عطر ادکلن جوپ جامپ  -Joop Jump

عطر ادکلن جوپ جامپ-Joop Jump عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جوپ جامپ-Joop Jump عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن جوپ جامپ-Joop Jump

عطر ادکلن جوپ جامپ-Joop Jump، توسط کمپانی جوپ با رایحه معطر و سرخس گون در سال 2005 تولید شد . طراح این ادکلن شخصی به نام Sophie Labbe می باشد که این محصول را با ترکیبی از رایحه ی رزماری ، زیره سیاه و گریپ فروت همچنین رایحه گشنیز و گل همیشه بهار به بازار معرفی کرده است. رایحه اصلی این ادکلن گل همیشه بهار می باشد.

  • رایحه اولیه : رزماری ، زیره سیاه ، گریپ فروت 
    رایحه میانی : گشنیز ، گل همیشه بهار

رایحه پایه : لوبیا تونکا ، مشک ، چوب خس خس

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن جوپ جامپ

جوپ جامپ

 

Joop Jump


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/28:: 1:18 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن جوپ فمه-زرد-Joop Femme

عطر ادکلن جوپ فمه-زرد  -Joop Femme

عطر ادکلن جوپ فمه-زرد-Joop Femme عطری است ملایم و تلخ. این عطر در سال 1987 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جوپ فمه-زرد-Joop Femme عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن جوپ فمه-زرد-Joop Femme

عطر ادکلن جوپ فمه-زرد-Joop Femme، توسط برند جوپ ! با رایحه ای شرقی چوبی در سال 1987 تولید شد. جوپ! فم یک محصول افسونگر با بوی غالبی از گل یاس ، چرم و آلدئید است که توسط  Michel Almairac به بازار معرفی شد . این محصول خارق العاده که از قدیمی ترین های کمپانی جوپ می باشد تا به امروز طرفداران پروپا قرص و با اشتیاق خود را حفظ کرده و بسیار نمادین و کلاسیک است . از مشخصه های این عطر ماندگاری بالا با میزان پراکنندگی عالی آن می باشد و بهترین انتخاب برای شب های سرد زمستانی و یا میهمانی های شبانه است.

  • رایحه اولیه : رایحه آلدهیدها ، گشنیز ، رایحه میوه ای ، ترنج ، لیمو 
    رایحه میانی : گل یاس ، بهارنارنج ، زنبق وحشی ، رز

رایحه پایه : چوب صندل ، حبوبات تونکا ، عنبر ، نعناع هندی ، مشک ، چرم ، خزه ، وانیل ، سدر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن جوپ فمه-زرد

جوپ فمه-زرد

 

Joop Femme


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/28:: 1:18 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-John Varvatos Artisan

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان  -John Varvatos Artisan

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-John Varvatos Artisan عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-John Varvatos Artisan عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-John Varvatos Artisan

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-John Varvatos Artisan، در سال 2009 توسط شخصی به نام Rodrigo Flores-Roux از Givaudan با رایحه ای از مرکبات اورگانیک مناسب فصل بهار و هوای تازه طراحی گردید . بطری این عطر بسیار خاص و منحصربه‌فرد ساخته شده است. طراحی این بطری بر عهده‌ی «Jon Cisler» بوده و به‌خوبی از پس آن برآمده است. طرح چوبی این عطر حس و حال خنکش را بازگو می‌کند. روی در بطری، نشان جان وارواتوس و نام آرتیسان حک شده و به‌خوبی دیده می‌شود. با اسپری کردن جان وارواتوس آرتیسان روی پوست و محل نبضتان، بوی نارنگی، آویشن و مرزنجوش را استشمام خواهید کرد. این نت‌های سه‌گانه، شادی و تازگی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی، این نت‌ها‌ جای خود را به نت‌های‌ میانی می‌دهند. نت‌‌های میانی از شکوفه‌ی پرتقال، زنجبیل، اسطوخودوس و گل یاسمین ساخته‌ شده ‌است. بوی این نت‌های تند و‌ شیرین، انرژی و هیجان را در شما بیشتر خواهد کرد. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. نت‌‌های پایانی از نت‌های چوبی، عنبر و مشک تشکیل‌شده‌اند. بوی این نت‌های‌ چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی و جسمی را در شما بیشتر می‌کند.

  • رایحه اولیه : نارنگی ، آوشین ، پرتقال ، مرزنجوش ، کلمانتین 
    رایحه میانی : گل یاسمن ، بهارنارنج ، گل بنفشه ، زنجبیل 
    رایحه پایه : چوب ، عنبر ، مشک

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان

جان وارواتوس آرتیسان

 

John Varvatos Artisan


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/28:: 1:17 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L\Eau

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ لئو  -Carolina Herrera CH L"Eau

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L"Eau عطری است با رایحه گرم و شیرین. این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch کارولینا هررا سی اچ لئو عطری است زنانه و شیک .

عطر کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L"Eau محصول جدید برند کارولینا هررا میباشد که در سال 2011 طراحی و روانه ی بازار گشت . رایحه ی آن بگونه ای طراحی شده که مصرف کننده را از آلودگی های کنونی ، از استرس ها و ازدحام امروزی به باغی پر از گل های معطر و با طراوت هدایت میکند . رایحه ی خوش این محصول بگونه ای است که در اوج استفاده از رایحه های شیرین و گرم ، در نهایت نتی ملایم و دلنشین را از خود بر جای میگذارد.بطری CH L’eau بسیار شیک و زنانه طراحی شده است. روی بطری حروف CH که علامت اختصاری برند کارولینا هررا است را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری از روی شیشه‌ی آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ طلایی و شکل استوانه‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند. یک روبان پارچه‌ای از گردن بطری آویزان شده که روی آن نشان طلایی CH دیده می‌شود.

عطر کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L"Eau

نت ابتدایی آن شکوفه ی لیمو ، فریزیا ، پوست پرتقال تلخ و ترنج و درنت میانی آن سوسن سفید ، یاسمن ، رز ، بنفشه و در نت اصلی دارچین ، خر زهره ی نریوم ، درخت سیب ، چوب صندل سفید و آفتابگردان استفاده شده است . بطری این محصول به شکل استوانه ای بلند با مایع ای به رنگ صورتی روشن و دربی طلایی رنگ به همراه آویزهای مورد علاقه ی این برند طراحی شده که از ویژگی های این عطر محسوب میگردد . روشنی و شادابی حضور در باغی پر از گل های خارق العاده را با این عطر استثنایی و نسخه ی جدید سی اچ کارولینا امتحان کنید . مطمئنا شیرینی این محصول را به شدت میپسندید ، چرا که ترکیبی با چنین ساختار و آمیزه ای با چنین قدرت به ندرت در دنیای عطر و ادکلن دیده میشود . این محصول با قدرت هر چه تمام بازارهای جهان و همچنین ایران را در دست خود گرفت و جای خود را در پشت ویترین های فروشگاه های برتر جهان تثبیت نمود .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ لئو

کارولینا هررا سی اچ لئو

 

Carolina Herrera CH L"Eau


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/25:: 5:49 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ مردانه- Carolina Herrera CH Men

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ مردانه  - Carolina Herrera CH Men

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ مردانه- Carolina Herrera CH Men عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch سی اچ مردانه عطری است مردانه و با وقار.

این ادو تویلت بطری کلاسیک و شیکی دارد. روی بطری با یک پوشش چرمی تیره‌رنگ قرار گرفته است. روی این پوشش نشان CH به تعداد فراوان کار شده است. یک روبان باریک و قرمزرنگ از پایین گردن بطری آویخته شده است. روی این روبان، نشان CH با جنس فلزی‌اش خودنمایی می‌کند. در بطری با رنگ نقره‌ای و درخشانش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

عطر کارولینا هررا سی اچ مردانه-CH for Men

عطر کارولینا هررا سی اچ مردانه-CH for Men از برند نام آشنای کارواینا هررا در سال 2009 به عنوان همراهی مدرن برای ویرایش زنانه ی آن که در سال 2007 عرضه شده بود معرفی گشت. مفهموم این عطر ” وحدت تضادها ” میباشد که  ظرافت در هم تنیده شده و در عین حال بی قاعدگی را بازگو میکند . بطزی این محصول همانند نوع زنانه ی خود شکیل و چرمی شکل ، ولی قهوه ای شکلاتی میباشد . طیف اصلی بویایی عطر چرمی ، وانیلی و چوبی میباشد . رایحه ی اولیه آن چمن ، گریپ فروت و ترنج ، رایحه ی میانی اش گل زعفران ، جوز ، بنفشه ، رایحه های چوبی معطر و یاسمن و رایحه ی اصلی و پایانی آنرا چوب صندل و خس خس ، شکر ، وانیل ، عنبر ، چوب کشمیر ، چرم و جیر تشکیل داده است . رایحه ی این عطر ترکیبی از تضاد های دوست داشتنی است که با ظرافت خاصی تمام آنچه را که از یک رایحه ی گرم انتظار دارید به شما تقدیم می کند .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ 

کارولینا هررا سی اچ 

 

Carolina Herrera CH Men


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/25:: 5:49 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها