سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بُخل، همنشین خود را خوار می کند و دوری جوینده از خویش را ارجمند می سازد . [امام علی علیه السلام]
atrbazar
 
ععطر ادکلن جوپ هوم-قرمز-Joop Homme

ععطر ادکلن جوپ هوم-قرمز  -Joop Homme

عطر ادکلن جوپ هوم-قرمز-Joop Homme عطری است گرم و تند. این عطر در سال 1989 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جوپ هوم-قرمز-Joop Homme عطری است مردانه و اصیل.

عطر ادکلن جوپ هوم-قرمز-Joop Homme

عطر ادکلن جوپ هوم-قرمز-Joop Homme، با رایحه ای گرم و تند در سال 1989 توسط شخصی به نام Michel Almairac تولید و به بازار معرفی گردید . این محصول پیچیده ، خاص و دوست داشتنی دارای رایحه ی غالبی از وانیل و دارچین همچنین لطافت گل هایی نظیر یاسمن ، گل همیشه بهار ، زنبق وحشی و بهار نارنج می باشد . بهترین زمان استفاده از آن فصول سرد سال است . وقتی به شیشه‌ی جوپ اوم با دقت نگاه کنید، اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، نوشته‌های سفید و درشت روی آن است. مایع سرخ‌رنگ درون بطری، از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با شکل گرد و استوانه‌ای و رنگ سیاهش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. به‌محض اولین اسپری از جوپ اوم روی پوست و محل نبض یا لباستان، بوی شکوفه‌ی پرتقال، نارنگی، لیمو و نارنج فضای اطرافتان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. شیرینی این نت‌های مرکباتی، شادی، نشاط و طراوت را به شما هدیه می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از ترکیب هل، دارچین و گل یاسمین تشکیل ‌شده‌اند. تندی و گرمای این ترکیب ادویه‌ای و گلی، شور و هیجان شما را دوچندان می‌کند. در ادامه و با سپری‌شدن زمانی طولانی، نت‌های پایانی جانشین نت‌های میانی می‌شوند. نت‌های پایانی از چوب صندل، گیاه پاتچولی، دانه‌ی تونکا و وانیل تشکیل‌ شده‌اند. شیرینی این نت‌ها، شادی و نشاط نت‌های آغازی را دوباره بازسازی می‌کند.

  • رایحه اولیه : لیمو ، ترنج ، نارنگی ، بهارنارنج
    رایحه میانی : گل یاسمن ، گل همیشه بهار ، زنبق وحشی ، دارچین ، هل

رایحه پایه : نعناع ، وانیل ، چوب صندل ، لوبیا تونکا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن جوپ هوم-قرمز

جوپ هوم-قرمز

 

Joop Homme


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/28:: 1:20 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن جوپ هوم وایلد-Joop Homme Wild

عطر ادکلن جوپ هوم وایلد  -Joop Homme Wild

عطر ادکلن جوپ هوم وایلد-Joop Homme Wild عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جوپ هوم وایلد-Joop Homme Wild عطری است مردانه و جذاب.


عطر ادکلن جوپ هوم وایلد-Joop Homme Wild

عطر ادکلن جوپ هوم وایلد-Joop Homme Wild، توسط کمپانی جوپ در سال 2012 به عنوان نسخه جدید ادکلن مشهور جوپ! هووم 1989 روانه بازار گردید . رایحه این محصول ، جدیدتر ، ماندگارتر ، اغواکننده تر و چالش برانگیزتر از نسخه اولیه آن بوده و با دارا بودن ترکیبی شرقی و سرخس گون ، توسط شخصی به نام Alienor Massenet طراحی گردید . رایحه اصلی این ادکلن عرق نیشکر به همراه تلخی از تنباکو و چوب می باشد.

  • رایحه اولیه : فلفل 
    رایحه میانی : عرق نیشکر

رایحه پایه : تنباکوی سفید ، رایحه چوب

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن جوپ هوم وایلد

جوپ هوم وایلد

Joop Homme Wild


 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/28:: 1:19 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن جوپ اسپلش-Joop Splash

عطر ادکلن جوپ اسپلش  -Joop Splash

عطر ادکلن جوپ اسپلش-Joop Splash عطری است خنک و تند. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جوپ اسپلش-Joop Splash عطری است مردانه و جذاب.


عطر ادکلن جوپ اسپلش-Joop Splash

عطر ادکلن جوپ اسپلش-Joop Splash، در آغاز سال 2011 با همکاری Coty Prestige تولید شد . این محصول در یک بطری، به رنگ آبی در دسترس است که نسخه ای از لوئیس ترنر نیز می باشد . رایحه اصلی این ادکلن خنک میوه آلو استرالیایی و عطر خوش هلو می باشد .

  • رایحه اولیه : تخم گشنیز ، میوه آلو استرالیایی
    رایحه میانی : آب دریا ، هل

رایحه پایه : گل لادن ، سدر ، چوب صندل

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن جوپ اسپلش

جوپ اسپلش

 

Joop Splash


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/28:: 1:19 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن جوپ گو-سبز-Joop Go

عطر ادکلن جوپ گو-سبز  -Joop Go

عطر ادکلن جوپ گو-سبز-Joop Go عطری است خنک. این عطر در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جوپ گو-سبز-Joop Go عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن جوپ گو-سبز-Joop Go

عطر ادکلن جوپ گو-سبز-Joop Go، 

با رایحه چوبی و خنک در سال 2006 مخصوص فصول گرم سال روانه ی بازار گردید . طراحی این محصول را شخصی به نام Sophie Labbe با رایحه ی شگفت انگیز و پرطرفدار به عهده گرفت . ایحه‌ی چوب و میوه در تمام مدت استفاده از Joop مدل گو، نه‌تنها برای خود صاحب عطر، بلکه برای اطرافیان نیز کاملاً مشهود و قابل‌تشخیص می‌باشد. هنگام اولین اسپری، بوی هیجان‌انگیز فلفل، ریواس و نارنج، حتی آدم‌های خواب‌آلود و بی‌حال را سرحال می‌آورد. این ویژگی، جوپ گو را برای استفاده در صبح بسیار مناسب می‌کند. بعد از گذشت مدت‌زمانی نه‌چندان طولانی، مأموریت گل‌های شمعدانی و بنفشه برای ایجاد طراوت و شادابی بیشتر شما آغاز می‌شود. در پایان، رایحه‌ی اغواکننده‌ی مشک و صنوبر، جای نت‌های میانی را به‌خوبی می‌گیرند. با استفاده از این عطر می‌توانید همیشه در حال و هوای تابستان باشید.

  • رایحه ابتدایی: نارنج , فلفل قرمز شیرین , ریواس

رایحه میانی : گل بنفشه ، شمعدانی ، سرو

رایحه پایه : مشک ، درخت گل حنا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن جوپ گو-سبز

جوپ گو-سبز

 

Joop Go


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/28:: 1:18 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان مشکی-John Varvatos Artisan Black

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان مشکی  -John Varvatos Artisan Black

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان مشکی-John Varvatos Artisan Black عطری است تند و تلخ. این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان مشکی-John Varvatos Artisan Black عطری است مردانه و اصیل.

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان مشکی-John Varvatos Artisan Black

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان مشکی-John Varvatos Artisan Black، با رایحه ای تلخ و تند حاصل چوب و مشک روانه بازار شد . شیشه سیاه این ادکلن توسط شخصی به نام Jon Cisler مزین شده توسط  چوب براق در اندازه ی 125 میلی طراحی شده است . رایحه اصلی این ادکلن پرتقال توسرخ می باشد . نت های چوبی و چرمی موجود در ترکیبات که هر از گاهی به مشام می رسند بسیار جذاب و محرک هستند . بطری سیاه‌رنگ Artisan Black بسیار خوش‌دست ساخته شده است. روی درپوش بطری، نشان جان وارواتوس و در پایین آن نام آرتیسان به چشم می‌خورد. بعد از اولین اسپری از جان وارواتوس Artisan Black روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی لیمو، نارنگی، پرتقال خونی و هندوانه خواهید شد. رایحه‌ی این ترکیب میوه‌ای و شیرین، تازگی و شادی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از گل یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال آفریقایی، زنجبیل، هل و تخم گشنیز ساخته ‌شده‌اند. بوی این نت‌های میانی، شادابی و انرژی مثبت را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از علف وتیور، گیاه پاتچولی، ریشه‌ی زنبق زرد، چرم، عنبر، مشک و چوب ساخته‌ شده‌اند. بوی این نت‌های‌ تند و شیرین، اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کند.

  • رایحه اولیه : نارنگی ، لیمو ، پرتقال تو سرخ ، هندوانه
    رایحه میانی : گل یاسمن ، بهارنارنج ، شکوفه پرتقال ، تخم گشنیز ، زنجبیل ، هل
    رایحه پایه : کفالیس ، عنبر ، مشک ، چوب خس خس ، چرم ، ریشه گل بنفشه ، رایحه چوب کم رنگ ، نعناع

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان مشکی

جان وارواتوس آرتیسان مشکی

 

John Varvatos Artisan Black


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 95/9/28:: 1:18 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها