سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم به هلاکت می رسند؛ زیرا نمی پرسند . [امام صادق علیه السلام ـ به حمران بن اعین هنگامی که چیزی پرسید ـ]
atrbazar
 
عطر ادکلن نابوکو پرفیوم فاین-Nabucco Parfum Fin

عطر ادکلن نابوکو پرفیوم فاین -Nabucco Parfum Fin عطری است گرم و تند و تلخ.این عطر در سال 1997 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلننابوکو پرفیوم فاینNabucco Parfum Fin عطری است مردانه و لاکچری.

 

عطر ادکلن نابوکو پرفیوم فاین-Nabucco Parfum Fin

عطر ادکلن نابوکو پرفیوم فاین-Nabucco Parfum Fin،به عنوان اولین عطر مردانه پس از اولین عطر زنانه برند نابوکو معرفی شد. یک عطر مردانه فوق العاده و لوکس است که به عنوان عطر کلکسیونی مطرح می شود. رایحه تند و ادویه ای و چوبی عطر نابوکو پرفیوم فاین بی نظیر است و می توان ادعا کرد مورد مشابه ای نمی توان برای آن یافت. برای مردانی خاص و نامتعارف که می دانند چگونه جذابیت و قدرت خود را به نمایش گزارند و از نقاط قوت خود استفاده کنند.
محصولاتی با الهام از زمین و هوا که نابوکو با ایجاد پیوند بین آن ها، گذشته را به امروز و رویا را به واقعیت پیوند داده است. طراحی بطری زیبا و متنوع از ویژگی های دیگر عطرهای نابوکو است که در تصویر می توانید مشاهده کنید.

  • رایحه اولیه :رزماری – ترنج – گریپ فروت
  • رایحه میانی :میخک – جوز – دارچین – مر – رز
    رایحه پایه :رزین – خس خس  گایاک – کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر نابوکو پرفیوم فاین

ادکلن نابوکو پرفیوم فاین

نابوکو پرفیوم فاین مردانه

Nabucco Parfum Fin


 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/29:: 3:51 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن نابوکو گاما فی لاندا پرفیوم فاین-Nabucco ??? Parfum Fi

عطر ادکلن نابوکو گاما فی لاندا پرفیوم فاین  -Nabucco ΓΦΛ Parfum Fin عطری است شیرین.این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلننابوکو گاما فی لاندا پرفیوم فاینNabucco ΓΦΛ Parfum Fin عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن نابوکو گاما فی لاندا پرفیوم فاین-Nabucco ΓΦΛ Parfum Fin

عطر ادکلن نابوکو گاما فی لاندا پرفیوم فاین-Nabucco ΓΦΛ Parfum Fin،اولین عطر اسپرت از برند نابوکو است که یک عطر چوبی و چرمی ملایم که در طرحی زیبا همچون دیگر عطرهای برند نابوکو می باشد. رایحه دلنشین عطر گاما فی لاندا پس از یک بار اسپری کردن بر پوست شما تا مدتی همراهتان خواهد ماند.نابوکو در شیشه خود رازی پنهان دارد، که کشف آن موجب شادی خواهد بود.Nabucco ΓΦΛ Parfum Fin عطری برای بانوان و آقایان است که با رایحه خاص و اعجاب انگیز خود تمام قواعد و ساختارهای پیشین را می شکند و مفهومی جدید برازنده را برای حس بویایی به ارمغان می آورد.طراحی بطری زیبا و متنوع از ویژگی های دیگر عطرهای نابوکو است که در تصویر می توانید مشاهده کنید. 

  • رایحه اولیه :توت قرمز – رز – نارنگی
    رایحه میانی :انس – اولمبیوم -چوب های معطر – بنفشه
    رایحه پایه :کائوچو – عنبر سائل – خزه – شنبلیله

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر نابوکو گاما فی لاندا پرفیوم فاین

ادکلن نابوکو گاما فی لاندا پرفیوم فاین

نابوکو گاما فی لاندا پرفیوم فاین

Nabucco ΓΦΛ Parfum Fin



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/29:: 3:48 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن کارون لئو اینتنس-Carven L`Eau Intense

عطر ادکلن کارون لئو اینتنس  -Carven L`Eau Intense عطری است خنک و تلخ.این عطر در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارون لئو اینتنسCarven L`Eau Intense عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن کارون لئو اینتنس-Carven L`Eau Intense

 عطر ادکلن کارون لئو اینتنس-Carven L`Eau Intense،محصول کشور فرانسه است که توسط جروم دی مارینو Jerome Di Marino و فرانسیس کورکجان Francis Kurkdjian طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.این عطر در راستای عطر های چوبی قرار می گیرد.رایحه ای چوبی و ملایم و تلخ عطر کارون لئو اینتنس را به انتخابی مناسب برای آقایان شیک پوش و جذاب تبدیل کرده است.پس از اسپری کردن روی پوست بوی نعناع، گریپ‌فروت و لیموی ایتالیایی را استشمام خواهید کرد. در ادامه نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از برگ درخت توس، اسطوخودوس، زنجبیل و هل تشکیل‌شده‌اند. نت‌های پایانی از چوب سدر و عنبر ساخته‌شده‌اند.بطری Carven L`Eau Intense طرحی مینیمال و ساده دارد. روی شیشه‌ی سفید رنگ این عطر نشان کارون و نام L`Eau Intense با رنگ مشکی دیده می‌شود. درپوش فلزی بطری طرحی استوانه‌ای دارد. این درپوش نقره‌ای‌رنگ درخشش خوبی در نور دارد.فروشگاه اینترنتی لیلیوم از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه کارون لئو اینتنس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , گریپ فروت , نعناع
    رایحه میانی : اسطوخودوس , زنجبیل , هل , چوب درخت قان
    رایحه پایه : کهربا , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارون لئو اینتنس

ادکلن کارون لئو اینتنس

کارون لئو اینتنس          

Carven L`Eau Intense



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/29:: 3:45 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن نابوکو آماتیس پرفیوم فاین-Nabucco Amatys Parfum Fin

عطر ادکلن نابوکو آماتیس پرفیوم فاین  -Nabucco Amatys Parfum Fin عطری است شیرین.این عطر در سال 1997 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلننابوکو آماتیس پرفیوم فاینNabucco Amatys Parfum Fin عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن نابوکو آماتیس پرفیوم فاین-Nabucco Amatys Parfum Fin

عطر ادکلن نابوکو آماتیس پرفیوم فاین-Nabucco Amatys Parfum Fin،به عنوان اولین عطر از برند نابوکو معرفی شد. این عطر یک عطر وانیلی با رایحه شرقی است که بوی خوش و آرامش بخشی دارد که خستگی را به طور کامل از شما درو می کند. رایحه وانیل که بهترین رایحه برای یک روز خسته کننده است و باعث می شود شما پس از اسپری کردن یک حال خوب را تجربه کنید. اصطلاح «PARFUM FIN» به طور انحصاری توسط نام تجاری NABUCCO ایجاد شده است.این نوع عطر پس از مدت ها توسط این نام تجاری به بازار ارائه شده است. این عنوان برای عطرهای بدون الکل و یا تضمین بالاترین غلظت روغن عطر به کار می روند. کشف لذتی شگفت انگیز از اضافه کردن جزئیات ظریف، حسی فراموش نشدنی که بیانگر هویت و عطر و صدای شماست.طراحی بطری زیبا و متنوع از ویژگی های دیگر عطرهای نابوکو است که در تصویر می توانید مشاهده کنید. 

  • رایحه اولیه :گشنیز – آفتابگردان – بادامرایحه میانی :یاس  نعناع هندی – وانیل – عسل سفید
  • رایحه پایه :مشک – کهربا – چوب های معطر – بادام سوخته

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر نابوکو آماتیس پرفیوم فاین

ادکلن نابوکو آماتیس پرفیوم فاین

نابوکو آماتیس پرفیوم فاین زنانه

Nabucco Amatys Parfum Fin



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/29:: 3:42 عصر     |     () نظر
 
عطر ادکلن شیسیدو رز سیناکتیف-Shiseido Rose Synactif

عطر ادکلن شیسیدو رز سیناکتیف  -Shiseido Rose Synactif عطری است ترش.این عطر در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن شیسیدو رز سیناکتیفShiseido Rose Synactif عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن شیسیدو رز سیناکتیف-Shiseido Rose Synactif

عطر ادکلن شیسیدو رز سیناکتیف-Shiseido Rose Synactif،که کمپانی ژاپنی شیسیدو طراحی و خلق شد، محصولی اعجاب انگیز برای بانوان در فصول سرد سال می باشد. نت اولیه ی آن با رایحه ی ترشی از لیمو ، برگ لیمو ، علف لیمو و آویشن آغاز شده که بعد از کذشت مدتی در کنار شیرینی دلپذیر گل های رز ، داودی و یاس قرار می گیرد و در نهایت به بی گرمی و تندی نت های چوبی و مشک ختم می شود . ترشی لیمو در کنار شیرینی گل های رنگارنگ به این محصول پارادکسی جادویی هدیه کرده اند.

  • رایحه اولیه : علف لیمو – لیمو – آویشن – برگ لیمو 
    رایحه میانی : گل رز  گل داودی – سرو کوهی – گل یاس 
    رایحه پایه : نت چوبی – مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر شیسیدو رز سیناکتیف

ادکلن شیسیدو رز سایناکتیف

شیسیدو رز سیناکتیف

Shiseido Rose Synactif



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 97/2/29:: 3:27 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها