سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کوتاهى در کار را پشیمانى بار است و دور اندیشى را سلامت در کنار . [نهج البلاغه]
atrbazar
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن کتی پری-Katy Perry

برند عطر ادکلن Katy Perryکتی پری  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است.این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون تنها 7 عدد عطر و ادکلن با برند کیتیی پری|Katy Perry  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی کیتی پری | Katy Perry از سال 2010 شروع به کار نموده  و از همان سال وارد  بازار عطر و ادکلن شدهه است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر کتی پری-ادکلن Katy Perry کاترین الیزابت هاتسون متولد 25 اکتبر 1984 معروف به کیتی پری (به دلیل اینکه روی سن  به او کتی پری می گویند)، یک خواننده، نویسنده ی شعر و موسیقی دان است.او متولد شده ی کالیفرنیا از پدر و مادری مذهبی است که با گوش دادن به موسیقی های مذهبی و آواز خواندن در کلیسا توانست رشد کند.
 برند عطر و ادکلن کیتی پری یک برند تازه وارد در زمینه ی عطریات می باشد. عطر کیتی پری در همکاری با کمپانی های عطر سازی از جمله Laurent Le Guernecc ,Givaudan ساخته شد. کیتی پری در بازه زمانی 2010 تا 2014 دارای 4 محصول در کارنامه عطر و ادکلن خود می باشد.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کتی پری

ادکلن کتی پری

قیمت عطر کتی پری

خرید عطر کتی پری

عطر Katy Perry

 

ادکلن Katy Perry


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:32 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن کنزو-Kenzo

برند عطر ادکلن Kenzoکنزو  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 110 عدد عطر و ادکلن با برند کنزو | Kenzo وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی کنزو از سال 1970 شروع به کار نموده  و از سال 1978 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های اینن کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر کنزو-ادکلن کنزو-Kenzoعطر کنزو-ادکلن کنزو-Kenzo

کمپانی Kenzo در سال 1970 توسط Takada Kenzo ژاپنی در پاریس تاسیس شد. وی قبل از مهاجرت به پاریس در دانشگاه معتبر Bunka Fashionn در توکیو به عنوان یکی از اولین دانشجویان مرد در رشته طراحی فشن تحصیل می کرد.

Kenzo در سال 1964 به پاریس مهاجرت کرد و اولین بوتیک خود را در سال 1970 با نام Jungle Jap افتتاح کرد و دنیای فشن را با طراحی های فرهنگی، طبیعی و رنگارنگ خود دگرگون کرد. کنزو با تلفیق فرهنگ ژاپنی با دنیای فشن سبک جدیدی را ابداع نمود.

وی در سال 1978 با تولید اولین ادکلن (King Kong) وارد دنیای عطر و ادکلن شد. در سال 1993 کنزو پس از عقد قراردادی با کمپانی عطر و ادکلن سازی LVMH عطرهایش را با همکاری این کمپانی تولید می نماید. موسس برند در سال 1999 بازنشسته شد و از آن زمان تا کنون روی به طراحی دکوراسیون و مبلمان آورده است.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کنزو

ادکلن کنزو

قیمت عطر کنزو

خرید عطر کنزو

عطر Kenzo

 

ادکلن Kenzo


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:31 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن کیم کاداشیان-kim kardashian

 برند عطر ادکلن kim kardashianکیم کاداشیان  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است.پدر کیم از سومین نسل  ارمنی های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در 30 سپتامبر 2003 در گذشت.
کیم کارداشیان یک شخصیت معروف تلوزیونی، بازیگر و مانکن آمریکایی می باشد که در سال 20099 توسط رایحه ای با نام خود وارد دنیای عطریات شد. kim kardashian یک برند عطری جدید است .برند kim kardashian در بازه زمانی 2009 تا  2013 دارای 6 محصول در کارنامه عطری برند کیم کارداشیان خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در عطر کیم کارداشیان برای طراحی عطرهای برند kim kardashian عبارتند از :  Claude Dir

لینکهای مرتبط:

عطر کیم کاداشیان

ادکلن کیم کاداشیان

قیمت عطر کیم کاداشیان

خرید عطر کیم کاداشیان

عطر kim kardashian

 

ادکلن kim kardashian


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:31 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن کارلوف-Korllof

برند عطر ادکلن کارلوف Korllof اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 12 عدد عطر و ادکلن با برند کورلوف | Korllof وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی کورلوف | Korllof از سال 1978 شروع به کار نموده و از سال 1996 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است. عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Korloff Paris یک برند تولیدکننده جواهرآلات است که در سال 1978 توسط Daniel Paillasseurrr تاسیس شد.

عطر کارلوف-ادکلن کورلوف-Korllof Daniel Paillasseur در سال 1948 در لیون فرانسه چشم به جهان گشود. نوآوریهای او حتی قبل از تاسیس Korloff Paris نیز وی را زبانزد عام و خاص کرده بود.کورلوف اسم یک الماس سیاه 88 قیراطی افسانه ای است. این الماس بزرگترین الماس سیاه موجود در جهان است. این الماس متعلق به خانواده اشراف زاده روسی Korloff Sapozhnikoff بود که نسلها بین این خانواده منتقل شده بود. افسانه ها می گوید هرکس صاحب این الماس باشد به رفاه و خوشبختی و شادی مادام العمر دست پیدا می کند. این الماس و افسانه اش بعنوان روح کسب و کار Korloff Paris در آن دمیده شد.
این کمپانی کار خود را با یک بوتیک کوچک در پاریس شروع کرد و اکنون 500 بوتیک در سراسر دنیا دارد و محصولاتش در بیش از 500 خرده فروشی و 58 کشور عرضه میی شود. کورلوف پاریس ارائه دهنده مجموعه ای با کیفیت بالا از جواهرات لوکس، ساعت سوئیس، لوازم جانبی، مد لباس زنانه، چرم، فریم عینک، عینک آفتابی و عطر و ادکلن است. این برند طرح هایش را از فرهنگ های مختلف و شهرهای زیبای جهان الهام گرفته است. اولین عطر این برند با نام ساده Korloff (با رایحه گلها و میوه ها) در سال 1996 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. Daniel Paillasseur درباره عطرهایش اینگونه توضیح می دهد : “من عطرهای برجسته ای را برای خانم های برجسته تولید کردم، در ذهنم یک دسته از گلهای زیبا بود و من این 3 عطر( Kn°I, Kn°II ,Kn°III) را به سبب شکوه الماس سیاه کورلوف با وزن 88 قیراطی و حجم 88 میلی لیتری طراحی کردم تا برای بانوانی که از آن استفاده می کنند خوشبختی و رفاه و شادی به همراه بیاورد.”
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

لینکهای مرتبط:

عطر کارلوف

ادکلن کارلوف

قیمت عطر کارلوف

خرید عطر کارلوف

عطر Korllof

 

ادکلن Korllof


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:30 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن جیمی چو-Jimmy choo

 برند عطر ادکلن Jimmy chooجیمی چو  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن انگلیسی است. Jimmy Choo طراح منحصر به فرد کفش در لندن است که در سال 1996 همراه با Tamara Mellonn به تولید کنندگان معروفی در زمینه ی زیور آلات در انگلستان  تبدیل گشتند . این برند با معرفی اولین عطر زنانه خود در سال 2011 وارد دنیای عطر و ادکلن شد. برند Jimmy Choo در بازه زمانی 2011 تا 2013 دارای 66 محصول در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند Jimmy Choo برای طراحی عطر جیمی چو عبارتند از : Christine Nagel, Olivier Polge and Veronique Nyberg.

لینکهای مرتبط:

عطر جیمی چو

ادکلن جیمی چو

قیمت عطر جیمی چو

خرید عطر جیمی چو

عطر Jimmy choo

 

ادکلن Jimmy choo


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/31:: 10:30 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها