سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت انسان به برادرانش، برایش نزد خداوند، فضیلتی به شمار می رود. [امام صادق علیه السلام]
atrbazar
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن جان وارواتوس-John Varvatos

برند عطر ادکلن John Varvatosجان وارواتوس  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن امریکایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 13 عدد عطر و ادکلن با برند جان وارواتوس | John Varvatoss  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی جان وارواتوس  از سال 2000 شروع به کار نموده  و از سال 2004 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است .عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر جان وارواتوس-ادکلن John Varvatos فعالیتش را در سال 2000 با تولید پوشاک ورزشی و لباس آغاز کرد اما در حال حاضر محصولاتش شامل کیف، کفش، عینک آفتابی، ساعت و عطر و ادکلن می باشد .
John Varvatos تا کنون 3 بار و طی سالهای 2000 تا 2005 برنده جایزه CFDAA امریکا بخاطر طراحی های مردانه و زنانه لباس هایش شده است.
جان وارواتوس تحت لیسانس کمپانی Shiseido Americas Corporation در سال 20044 اقدام به تولید عطر و ادکلن نمود. هم اکنون عطرهای این برند در بیش از 34 کشور بطور مستقیم در حال فروش هستند.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جان وارواتوس

ادکلن جان وارواتوس

قیمت عطر جان وارواتوس

خرید عطر جان وارواتوس

عطر John Varvatos

 

ادکلن John Varvatos


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/28:: 11:13 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن جان ریچموند-John Richmond

برند عطر ادکلن جان ریچموند John Richmond اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن انگلیسی است .طراح و تولید کننده عطر جان ریچموندJohn Richmond کار خود را در سال 20099 در انگلستان آغاز کرد این شرکت یک برند جدید در زمینه ی عطریات می باشد که با تولید اولین عطر خود  در سال 2009 وارد دنیای عطر و ادکلن شد. عطر John Richmond Eau de Parfumm یک عطر زنانه ای است  که در سال 2009 و عطر John Richmond عطر مردانه ای است که در سال  20100 توسط این برند تولید و به بازار معرفی گردید . آخرین محصول آن، عطر زنانه دیگری به نام Viva Rock می باشد که در سال 20111 تولید شد . برندJohn Richmond در بازه زمانی 2009 تا 2011 دارای 33 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد.

:لینکهای مرتبط

عطر جان ریچموند

ادکلن جان ریچموند

قیمت عطر جان ریچموند

خرید عطر جان ریچموند

عطر John Richmond

 

ادکلن John Richmond


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/28:: 11:13 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن جاستین بیبر-Justin Bieber

برند عطر ادکلن Justin Bieberجاستین بیبر  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است. Justin Bieber (جاستین بیبر)یک خواننده پاپ کانادایی است که به یک ستاره جوان معروف شد. در سال 20111 این سلبریتی عطری برای بانوان جوان با نام Someday به دنیای عطریات معرفی کرد. برند Justin Bieber در بازه زمانی 2011 تا 2013 دارای 55 محصول در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند Justin Bieberr برای طراحی عطر جاستین بیبر عبارتند از : Honorine Blanc

لینکهای مرتبط:

عطر جاستین بیبر

ادکلن جاستین بیبر

قیمت عطر جاستین بیبر

خرید عطر جاستین بیبر

عطر Justin Bieber

 

ادکلن Justin Bieber


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/28:: 11:12 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن جوسی کوچر-Juicy Couture

برند عطر ادکلن جوسی کوچر Juicy Couture اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 19 عدد عطر و ادکلن باا برند  جوسی کاچر | Juicy Couture وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانیجوسی کاچر | Juicy Couture از دهه 1990 شروع به کار نموده  و از سال 2006 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است .عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر جوسی کوتور-ادکلن Juicy Couture-جوسی کاچر برندی است توسط  Gele Nesh-Taylor و Pamela Skaist-Levy  تاسیس شده است. آنها هردو برای طراحی لباس های خوش دوختشان معروف بودند. جوسی کاچر دارای خط تولیدهای مختلفی است: Juicy Couture, Couture Couture, Juicy for Men, Juicy Kids و Doggy (ویژه حیوانات خانگی) در حال حاضر برند توسط کمپانی Liz Claiborn group اداره می شود و تولیداتش شامل عطر و ادکلن ، چرم، اکسسوری، کیفهای کتان، جواهرآلات، کفش، عینک دودی و… می باشد. Juicy Couture در سال 2006 اولین عطر خود را به بازار عطر و ادکلن روانه کرد این برند امریکاییست و تحت قیمومیت کمپانی مادر Elizabeth Arden می باشد.

لینکهای مرتبط:

عطر جوسی کوچر

ادکلن جوسی کوچر

قیمت عطر جوسی کوچر

خرید عطر جوسی کوچر

عطر Juicy Couture

 

ادکلن Juicy Couture


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/28:: 11:12 صبح     |     () نظر
 
بررسی قیمت و خرید عطر ادکلن بوگارت-Jacques Bogart

برند عطر ادکلن Jacques Bogartبوگارت  اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است . این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 20 عدد عطر و ادکلن با برند بوگارت | Jacques Bogart وارد بازار عطر و ادکلن نموده است.کمپانی بوگارت | Jacques Bogart از سال 1975 شروع به کار نموده  و از همان سال وارد  بازار عطر وو ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.
Jacques Bogart در سال 1975 توسط Jacques Konckier طراح پوشاک مردانه در فرانسه تاسیس شد. Konckierr در سال 1982 نیز شعبه ای در آمریکا تاسیس کرد و درر سال 1983 حق امتیاز عطر Ted Lapidus را از L’Oreal و همچنین در سال 1986 حق امتیاز برندهای دیگر عطر و ادکلن من جمله Balenciaga را گرفت.عطر بوگارت-ادکلن Jacques Bogart Jacques در همان سال 1975 خط تولید عطر و ادکلن را با مشارکت همسرش راه اندازی نمود.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                    

عطر بوگارت

ادکلن بوگارت

قیمت عطر بوگارت 

خرید عطر بوگارت

عطر Jacques Bogart

 

ادکلن Jacques Bogart


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عطر 96/4/28:: 11:11 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها